پسته داریس
خانه / پسته / مرکز فروش بهترین پسته صادراتی ایران

مرکز فروش بهترین پسته صادراتی ایران

به طور کلی ما ایرانیان مصرف آجیل بسیار بالایی داریم. در مهمانی ها و دور همی ها از جمله دید و بازدید های ایام عید نوروز، شب نشینی های فاملی و شب یلدا و سایر مناسبت هایی که در جمع خانواده و دوستان هستیم. گل سر سبد آجیل، پسته ها هستند که نه فقط مورد علاقه ی ما ایرانیان، بلکه به طور کلی پسته و خصوصا پسته ی ایرانی در کل دنیا طرفداران و هواداران بی شماری دارد. از این رو صنعت تولید و صادرات پسته خصوصا در سال های اخیر، نسبت به گذشته رونق بسیار فراوانی یافته و صنعت گران و تاجران بسیاری را به خود جلب نموده. به همین دلیل می خواهیم در این مقاله بیشتر به نکاتی پیرامون بهترین پسته ایران، فروش پسته صادراتی و در یک کلام فروش بهترین پسته صادراتی ایران بپردازیم؛ با ما همراه باشید.مرکز فروش بهترین پسته صادراتی ایران

بازرگانی بهترین پسته صادراتی ایران

بازرگانی بهترین پسته صادراتی ایراناز آنجایی که کیفیت و طعم پسته ایرانی در کل دنیا زبانزد می باشد، این محصول در سرتاسر دنیا هواداران و مشتریانی را به خود اختصاص داده، به طوریکه تنها 10 درصد از پسته های تولیدی در داخل کشور مصرف می شوند و 90 درصد آن ها به کشور های مختلف در سرتاسر جهان صادر می شوند. از جمله این کشور ها می توان ویتنام، آلمان، امارات، هند، عراق، پاکستان، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا، بونان، کانادا و …. نام برد. به دلیل همین صادرات گسترده، بازرگانی ها و تجارت خانه های فراوانی در داخل کشور شکل گرفته اند که به کار صادرات این محصول به سرتاسر جهان می پردازند.

فروشنده عمده انواع پسته اکبری

فروشنده عمده انواع پسته اکبری  پسته های اکبری گونه ای از پسته ها هستند که تنها کشوری که آن ها را به شکل عمده تولید می کند ایران است و عمدتا در فیض آباد خراسان، رفسنجان و انار سریجان کشت می شوند. این پسته ها حتی نسبت به پسته های احمد آقایی بزرگترند و خریداران بیشتر به دنبال خرید این نوع پسته هستند تا خرید پسته احمد آقایی. پسته های اکبری در سه درجه کیفیت درجه یک یا خندان، درجه دو یا کلاس بی، درجه سه یا آبخندان که در واقع همان سربسته است و پس از برداشت محصول به شکل مکانیکی آن را سرباز یا اصطلاحا خندان می کنند، دسته بندی می شوند.

این محصول به علت آن که نسبت به سایر پسته های بازار بیشتر روی درخت می ماند، احتمال دچار شدن به آفت بسیار بالایی دارد از این رو صادرات آن به کشور های غربی و اروپایی اندکی مشکل می باشد، اما در کشور هایی نظیر عربستان، عراق، هند و سوریه بازار خوبی برای فروش دارند و هر ساله مقادیر زیادی از این نوع پسته با درجات مختلف کیفیتی به این کشور ها صادر می شوند.

مرکز فروش پسته صادراتی اعلا

مرکز فروش پسته صادراتی اعلادر ایران در کنار فروش پسته به شکل دست فروشی که عمدتا در شهر های صاحب این کشت صورت می گیرد، محصولات کشاورزان گرد آوری شده، با توجه به نوع و درجه کیفی بسته بندی شده و روانه مراکز فروش آجیل در سرتاسر شهر های ایران می شود. در این مراکز خریداران می توانند در میان انبوه نوع و قیمت پسته، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

از آن جایی که محصولات صادراتی، از نظر کیفیت و لوکس بودن تضمین شده هستند، در مراکز فروش پسته، پسته های با کیفیت تر و با سایز های درشت تر را تحت نام پسته های صادراتی در معرض فروش قرارا می دهند و خریداران می توانند متناسب با نیاز خود، پسته مورد نظر را تهیه نمایند.

قیمت روز پسته درجه یک

قیمت روز پسته درجه یکقیمت پسته از آنجایی که به عوامل بسیار زیادی وابسته است، قابل بررسی دقیق نمی باشد. اما به طور کلی قیمت پسته وابسته به نوع آن، سربسته یا سرباز یودن آن ، اگر فله ای است شهر و استان تولید کننده آن و نوع فروش آن که در فروشگاه ها باشد یا به شکل دست فروشی، اگر به شکل بسته بندی است شرکت و برند بسته بندی کننده آن در قیمت پسته دخیل هستند. حتی در مناسبات تقویمی مختلف، میزان قیمت پسته نیز تغییر می کند. اما به طور کلی قیمت فروش پسته ایرانی با تمام بالا و پایین ها وابسته به کیفیت آن است و طبعا، قیمت آن بسته به خندان بودن یا سربسته بودن از بیشتر به کمتر تغییر می کند.

مطلب پیشنهادی

بزرگترین باغ پسته ایران در کدام شهر قرار دارد؟

پسته در انواع مختلف و مرغوبی از باغ های پسته بزرگی در ایران تولید می شوند. بزرگترین باغ پسته ایران در نقاط مختلف کشور تولید کننده باکیفیت ترین انواع پسته ها بود

دیدگاهتان را بنویسید