پسته داریس
خانه / پسته / لیست قیمت روز پسته با کیفیت باور نکردنی در بازار

لیست قیمت روز پسته با کیفیت باور نکردنی در بازار

پسته یکی از محصولات باغی ایران است که با نام طلای سبز شناخته می شود و جز محصولات صادراتی مهم نیز محسوب می شود. دارای انواع مختلفی می باشد که چند نوع آن به طور خاص صادر می شود. استان کرمان، مخصوصا شهر رفسنجان یکی از تولید کنندگان بزرگ پسته در ایران به حساب می آید که پسته رفسنجان اعلا را صادر می کند. قیمت روز پسته در بازار با کیفیت خیلی خوب متغیر است و عدد ثابتی را شامل نمی شود می توان لیستی از قیمت های مختلف برایش تهیه کرد اما با توجه به نوسانات شدید بازار قیمتش تغییر خواهد کرد.

لیست قیمت روز پسته با کیفیت باور نکردنی در بازار

مرکز عمده فروشی پسته درجه یک

مرکز عمده فروشی پسته درجه یکشهرهایی که تولید کننده پسته هستند به نوعی مرکز عمده فروشی انواع پسته درجه یک نیز می باشند. باغداران عموما پسته های خود را به صورت عمده به فروش می رسانند و زمانی که پسته ها وارد سیلو ها شد پس از پاک شدن توسط عمده فروشان خریداری می شود و در مغازه های عمده فروشی به فروش می رسد.

برای خرید عمده پسته بهترین راه مراجعه به عمده فروشی ها است زیرا در این مغازه ها انواع پسته با قیمت ها متنوع وجود دارد و خریدار به راحتی می تواند پسته ای که می خواهد را خریداری کند. گاهی چندین مغازه عمده فروشی پسته در یک منطقه از شهر واقع می شود که در این صورت مراجعه به آنجا بهترین راه خرید خواهد بود. در بین این فروشندگان چندین فروشنده، به عنوان فروشنده برتر پسته هستند که محصولات مرغوبی را در اختیار خریداران می گذارند.

تجارت مستقیم انواع پسته با کیفیت

تجارت مستقیم انواع پسته با کیفیت تجارت پسته به روش های گوناگونی انجام می شود، مثلا تجار پسته با خرید عمده باغات از باغ داران تجارت می کنند. شکل دیگری از تجارت پسته فروش دولتی پسته است پسته را به ارگان تجاری وابسته به دولت می فروشند و بعد از آن تجارت و صادرات پسته انجام می شود.

نوع دیگری از تجارت پسته است که خود باغدار به عنوان تاجر وارد بازار شده و پسته خود و سایر باغداران را به طور مستقیم به طرف مورد معامله خود می فروشد که می تواند یک کشور و یا تاجری در خارج از کشور باشد. انواع پسته مرغوب صادراتی از طرق مختلف و توسط تجار زیادی صادر می شود.

عرضه کننده پسته بسته بندی شده بدون واسطه

عرضه کننده پسته بسته بندی شده بدون واسطه امروزه واسطه ها تاثیر زیادی در بازار دارند که گاهی وجود این واسطه ها سبب اختلالات و برهم خوردگی نظم بازار می شود، این واسطه ها گاهی همان دلالان هستند که عمل عرضه و تقاضا را بر هم می زنند و موجب تغییراتی از جمله تغییر قیمت ها می شوند به همین منظور تمام سعی کسانی که در بازار فعالیتی دارند حذف واسطه ها است.

از آنجایی که محصولات باغی به دلیل وجود واسطه ها سر زمین با قیمت پایین خریداری شده و در بازار با قیمت بالاتری به فروش می رسند و کشاورز به کمترین سود ممکن می رسد عرضه کنندگان پسته نیز به دنبال حذف واسطه ها هستند. بر همین اساس تولید کنندگان سعی دارند پسته را بعد از بسته بندی به طور مستقیم به خریدار تحویل بدهند. به طور کلی زمانی که خرید به طور مستقیم از طریق خود فروشنده انجام شود می توان واسطه ها را حذف کرد.

معرفی ارزان ترین قیمت پسته با بهترین کیفیت

معرفی ارزان ترین قیمت پسته با بهترین کیفیتاین که بتوان برای یک محصول قیمت واحدی در نظر گرفت تقریبا کار غیر ممکنی است اما می توان جاهایی را معرفی کرد که انواع پسته کیلویی را با قیمت پایین به فروش می رسانند. زمانی که کار بردن محصولات به سیلو تمام می شود پسته هایی که باقی مانده اند با قیمت ارزان تر به فروش می رسد.

گاهی فروشندگان به دلایل مختلف پسته هایی  که کیفیت خود دارند را نیز به قیمت ارزان می فروشند مثلا به دلیل مناسب نبودن بازار پسته ها به وقت خریداری شده اند بعد از مدتی با قیمت کمتر به فروش می رسند. زمان پسته چینی نیز قیمت پسته کمتر است.

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش بهترین پسته صادراتی ایران

به طور کلی ما ایرانیان مصرف آجیل بسیار بالایی داریم. در مهمانی ها و دور همی ها از جمله دید و بازدید های ایام عید نوروز، شب نشینی های فاملی و شب یلدا و سایر مناس

دیدگاهتان را بنویسید