پسته داریس
خانه / پسته عباسعلی / فروش پسته عباسعلی خام درجه یک

فروش پسته عباسعلی خام درجه یک

رقم پسته درجه یک عباسعلی مختص کدام منطقه ایران است و چه خصوصیاتی دارد؟ آیا فروش پسته خام و تازه از طریق تولید کنندگان صورت می گیرد یا واسطه هایی در این میان وجود دارند؟
حتما می دانید ایران مهد پرورش بهترین پسته جهان است با چیزی نزدیک به ۱۰۰ رقم مختلف پسته که در نقاط مختلف وطنمان رشد می یابند.
پسته هایی که با فرآوری مطلوب مسیر صادراتی را نیز موفق پیموده اند چرا که چشندگان مزه پسته ایرانی هرگز نتوانسته اند مرغوبیت آن را انکار کنند و جزو مشتریان دائمی شده اند لذا اکنون با رعایت تمامی شرایطی که برای صدور نیاز است خرید و فروش فرامرزی انجام می شود.

پسته درجه یک
خاطرنشان می شود یکی از ارقام ممتاز پسته ایرانی عباسعلی است که محل اصلی رویش آن دامغان می باشد.

فروش پسته عباسعلی دامغان

پسته عباسعلی در میان پسته های درجه یک و اعلا خوانده می شود و تولید گسترده آن را تنها در شهر دامغان می توان دید البته در سایر شهر ها نیز این رقم رشد می کند اما موطن اصلی آن دهستانی به نام دامنکوه است.
درخت پسته عباسعلی با توانایی رشد بالا مورد توجه قرار گرفته است و تعداد پسته ها در خوشه های میوه تا ۲۰ عدد متغیر می باشد.
پسته درجه یک
مزیت بالقوه درخت پسته عباسعلی با اینکه بار کمی دارد مقاومت آن در برابر شوری با میزان بالا است.
انس پسته آن برابر با ۲۶ می باشد و غالبا در فصل چینش میوه، پسته تازه به تازه نیز در بازار عرضه می شود و نوع خام و خشک آن پس از فرآوری در تمامی مراکز خشکبار کشور به فروش می رسند.
فروش محصولات مختلفی که از پسته عباسعلی حاصل می شوند در رنج قیمت متفاوت با توجه با کیفیت و مرغوبیتشان به وسیله نمایندگی معتبر و سایت های فروش اینترنتی انجام می پذیرد.
البته می توان پسته را به طور مستقیم از کشاورزان نیز خریداری کرد اما تولید کنندگان غالبا با ارتباط مستمر خود تمامی فروش های خود را از طریق این افراد که با تجار و بازرگانان در ارتباطند انجام می دهند.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

قیمت پسته عباسعلی

قیمت عرضه پسته عباسعلی شور صادراتی

قیمت عرضه پسته عباسعلی برای مصارف صادراتی تحت تاثیر عوامل متعددی چون شور یا خام …

دیدگاهتان را بنویسید