پسته داریس
خانه / پسته حاج عبداللهی / خرید پسته درجه یک حاج عبداللهی از یزد

خرید پسته درجه یک حاج عبداللهی از یزد

خرید پسته ایرانی از هر گوشه ایران با توجه به رقم های متنوعی که در آن می روید ممکن است، یزد نیز به عنوان منطقه ای پسته خیز از عرضه کنندگان رقم حاج عبداللهی برای خرید می باشد.
قدمت تولید پسته در ایران به هزاران سال قبل می رسد که سال به سال پرورش این محصول با پیشرفت همراه بوده است و اکنون موفقیت های چشمگیری را در آن شاهد هستیم به طور که که سراسر جهان پسته ایران را می شناسند و از متقاضیان مصرف آن هستند.

یزد عرضه کننده چه پسته ای است؟

پسته در شهرهای بسیاری می روید و مهم این است که تنها با نام ایران معروف و پر آوازه است، علاوه بر کرمان، سمنان و خراسان، حتما باید نامی از یزد نیز برد که تولیدات خوبی در این عرصه دارد.
باید چنین گفت که در یزد شهرستانی وجود دارد با نام اردکان که باغ های پسته فراوانی دارد و به کشت انواع رقم های پسته پرداخته می شود، تولیدات این شهر از نظر مرغوبیت و طعم خاص، همتا ندارد، خاطر نشان می شود مجموع باغات پسته اردکان زمینی به وسعت ۸۰۰۰ هکتار را پوشش می دهد.
با اینکه ارقام صادراتی پسته در اردکان تولید می شوند اما رقم بومی و حاج عبداللهی به طور ویژه در این نواحی مورد پرورش قرار می گیرد.
پسته های بومی آنجا به طور ویژه مورد توجه است برای تولید شیرینجات و حلوا های مخصوص، به ویژه آنچه که به عنوان سوغات یزد معروف هستند.
پسته یزد

خرید پسته حاج عبداللهی

پسته حاج عبداللهی از میان رقم های گوناگون پسته، در این منطقه از ایران رشد می یابد، در بررسی رشد و نمو درخت آن باید گفت که از قدرت رشد فوق العاده ای برخوردار است، میوه آن کشیده است که به همین دلیل در زمره پسته های بادامی قرار می گیرد، طعم آن نیز متمایز و بسیار خوشمزه است.
پسته های تولیدی شهرستان اردکان نیز پس از فرآوری روانه بازار مصرف می شوند و می توان به صورت بسته بندی شده و فله آن را نظاره گر بود.
بازرگانان توزیع کننده آن در سراسر کشور هستند و می توان با قیمت مناسب که توسط
منبع: بازار پسته ایران

دیدگاهتان را بنویسید