پسته داریس
خانه / پسته اکبری / نرخ مغز پسته اکبری ایران

نرخ مغز پسته اکبری ایران

برای تعیین نرخ مغز پسته اکبری به چه چیز هایی توجه می شود؟ پسته اکبری ایران، از چه روش هایی فروخته می شود تا به صورت وسیع در اختیار خریداران قرار بگیرد؟
یکی از پسته های مطرح و صادراتی ایران، پسته اکبری می باشد که باغ های اختصاص داده شده به این رقم در حال حاظر رو به رشد و توسعه می باشد.

نرخ پسته اکبری

هر پسته ای برای اینکه قیمت گذاری شود، در مرحله اول باید انس آن مشخص باشد تا در مراحل بعدی با توجه به پارامتر های دیگری مثل میزان برداشت سال، کیفیت پسته و موارد دیگر، قیمت نهایی پسته مشخص شود.
همچنین در تعیین قیمت شیوه عرضه پسته نیز مطرح می باشد، پسته اکبری مانند بقیه ارقام به شکل های زیر در بازار به فروش می رسد؛
مغز پسته
پودر پسته
خلال پسته
پسته اکبری با پوست سخت
پسته تازه با پوست نرم
پسته اکبری انس متوسطی دارد و از انس ۲۰- ۲۲ شروع می شود و هر چه میزان انس پایین تر باشد به منزله درشت بودن پسته اکبری خواهد و مشخص است که قیمت بیشتری را خواهد داشت.

فروش گسترده مغز پسته اکبری

پسته اکبری به شکل های مختلفی به فروش می رسد اما یکی از روش های فروش از گستردگی بالایی برخودرار است و می تواند به صورت وسیع، انواع پسته ایرانی را به راحتی در اختیار مردم قرار دهد.
در این روش فروش، مشتری با قیمت مناسب تری مواجه است و به هیمن خاطر می تواند پسته بیشتری را برای خانواده خود تهیه کند.
چرا که اهمیت مصرف پسته در سبد غذایی، بسیار بالا می باشد و می تواند افراد مختلف را از بسیاری بیماری های روحی و جسمی نجات دهد.
فروش اینترنتی شامل مزایای گفته شده می باشد و به راحتی می تواند انواع محصولات مختلف پسته، از جمله مغز پسته اکبری را به صورت بسته بندی شده و فله ای در اختیار مشتری قرار دهد.
برای انجام معاملات اینترنتی خریدار فقط کافی است پسته مد نظر خود را سفارش دهد تا پسته خود را در جلوی درب منزل تحویل بگیرد.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پسته اکبری با بهترین کیفیت

مرغوب‌ترین، تجاری‌ترین و بهترین نوع پسته‌ای که در ایران برداشت می‌شود پسته اکبری است که نسبت به پسته احمد آقایی، پسته فندقی و پسته کله قوچی کشیده‌تر است و ارزش

دیدگاهتان را بنویسید