پسته داریس
خانه / پسته / فروش عمده پسته قیمت مناسب

فروش عمده پسته قیمت مناسب

پسته یکی از اجزای پرطرفدار در آجیل بوده که خواص فراوانی برای بدن دارد. مغز پسته به دلیل داشتن آهن برای رفع کم خونی مناسب است و ذهن را تقویت می کند و باعث کاهش کلسترول بد می شود. پسته هایی که در کشور تولید می شوند عبارتند از: کله قوچی، اکبری، احمد آقایی و فندقی. فروش پسته به صورت عمده و جزیی در نمایندگی ها و مراکز معتبر با قیمت مناسب صورت می گیرد.

فروش عمده پسته قیمت مناسب

فروش بدون واسطه پسته با ارزان ترین قیمت

فروش بدون واسطه پسته با ارزان ترین قیمت در خرید و فروش هایی که به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود به علت دخالت نداشتن دلالان و واسطه گران در افزایش قیمت، می توانید محصول را با قیمت پایین و مقرون به صرفه خریداری نمایید که این به سود خریدار می باشد و به طور مستقیم به نمایندگی ها مراجعه کرده و محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه می کند.

برای تهیه پسته ارزان قیمت به کجا باید مراجعه کرد؟ شما می توانید با مراجعه به نمایندگی ها و یا فروشگاه های اینترنتی محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید. خاصیت پسته خام چیست؟ به دلیل داشتن انواع ویتامین باعث کاهش التهاب شده و برای سلامتی پوست و مو بسیار مفید است و دارای مقادیر زیادی مواد معدنی و آنتی اکسیدان می باشد که برای پیشگیری از انواع بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی و عصبی بدن بسیار سودمند است.

عرضه پسته بسته بندی شده فله صادراتی

عرضه پسته بسته بندی شده فله صادراتی بسیاری از فروشگاه ها، این محصول را به صورت بسته بندی های متنوع و یا فله ای به متقاضیان ارائه می دهند. پسته درجه یک در شهرهای رفسنجان و کرمان تولید می شود که بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد و توسط نمایندگی های شرکت تولید کننده در اکثر شهرهای بزرگ کشور توزیع و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

تولید کننده ها علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی آن را در انواع مختلف به خارج از کشور صادر می نمایند و این محصول باید استانداردهای لازم برای صادرات را داشته باشد و همچنین دارای گواهی سلامت نباتات و بهداشت غذایی باشد.

صادرات پسته در کنار سایر محصولات صادراتی غیر نفتی ارزآوری خوبی برای کشور به همراه دارد و این محصول در بسته بندی های متنوع و شیک به کشورهای اروپایی و آسیایی و حوزه خلیج فارس صادر می شود.

بزرگترین تولید کننده پسته در ایران

بزرگترین تولید کننده پسته در ایران استان کرمان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع پسته در کشور می باشد که سالانه میزان زیادی از این محصول در باغ های کرمان و رفسنجان برداشت می شود و برای فروش روانه بازار می شود که در بازار داخلی و خارجی از فروش خوبی برخوردار می باشد.

تولید کنندگان محصول خود را به صورت کلی به فروشندگان عمده ارائه می دهند و با آنها قرارداد منعقد کرده و نمایندگی فروش محصولات خود را به آنها اعطا می کنند و نمایندگی ها نیز محصولات شرکت را به صورت عمده و جزیی به مشتریان ارائه می دهند. شرکت های زیادی در زمینه صادرات این محصول با هم رقابت می کنند و با توجه به خاصیت زیاد آن مشتریان بسیاری در خارج از کشور دارد.

نرخ روز پسته در بازار

نرخ روز پسته در بازار برای اطلاع از نرخ روز این محصول می توانید به وب سایت شرکت های تولید کننده مراجعه نمایید و ضمن استعلام قیمت در صورت تمایل محصول مورد نظر را خریداری نموده و از مزایای خرید غیر حضوری بهره مند گردید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید و محصول در اسرع وقت به نشانی شما ارسال می شود.

امروزه بسیاری از شرکت های تولید کننده، محصول خود را از طریق سایت و به صورت غیر حضوری به فروش می رسانند که با توجه دسترسی قشر زیادی از مردم به اینترنت استقبال خوبی از خریدهای اینترنتی صورت می گیرد و مشتریان زیادی دارد. قیمت پسته در این فروشگاه ها بسیار مناسب می باشد چون خریدی مستقیم و بدون واسطه است.

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش بهترین پسته صادراتی ایران

به طور کلی ما ایرانیان مصرف آجیل بسیار بالایی داریم. در مهمانی ها و دور همی ها از جمله دید و بازدید های ایام عید نوروز، شب نشینی های فاملی و شب یلدا و سایر مناس

دیدگاهتان را بنویسید