پسته داریس
خانه / پسته / فروش عمده پسته صادراتی با قیمت مناسب

فروش عمده پسته صادراتی با قیمت مناسب

پسته یکی از اجزای پر طرفدار در آجیل بوده که خواص فراوانی برای بدن دارد. مغز آن به دلیل داشتن آهن برای رفع کم خونی مناسب بوده و ذهن را تقویت می کند و باعث کاهش کلسترول بد می شود. پسته هایی که در کشور تولید می شوند عبارتند از: فندقی، کله قوچی، اکبری و احمد آقایی.  فروش پسته صادراتی در مراکز معتبر و نمایندگی ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب صورت می گیرد و انواع این محصول با استانداردهای لازم به کشورهای اروپایی و آسیایی و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود.

فروش عمده پسته صادراتی با قیمت مناسب

آخرین قیمت روز پسته در بازار تهران

آخرین قیمت روز پسته در بازار تهران

برای اطلاع از قیمت روز این محصول می توانید به سایت فروش و فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمایید زیرا قیمت هر روز بروزسانی می شود و ضمن اطلاع از قیمت در صورت تمایل می توانید آن را خریداری کنید. خرید های غیر حضوری دارای مزایای خوبی مانند صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد و همچنین بعد از ثبت سفارش محصول در اسرع وقت به آدرس مشتری ارسال می شود و چون خریدی مستقیم و بدون واسطه می باشد قیمت مناسب و  مقرون به صرفه است.

امروزه با توجه به دسترسی قشر زیادی از مردم به اینترنت، خریدهای غیر حضوری با استقبال زیادی روبرو بوده است و مشتریان بسیاری نیز دارد زیرا خریدی مستقیم و بدون واسطه است و در انواع بسته بندی های متنوع و مناسب این محصول را ارائه می دهند.

مرکز خرید پسته فله ای و ارزان

مرکز خرید پسته فله ای و ارزان

 بسیاری از فروشگاه ها، این محصول را به صورت بسته بندی های متنوع و یا فله ای به متقاضیان ارائه می دهند. مرکز خرید پسته بیشتر در شهرهای تولید کننده قرار دارد که محصول را به صورت عمده به فروش می رسانند. شرکت های تولید کننده این محصول را به صورت عمده به فروشندگان عمده ارائه می دهند و با انعقاد قرارداد، به آنها نمایندگی فروش محصولات شرکت را می دهند که با قیمت مناسب به مشتری ارائه نمایند.

این نمایندگی ها در شهرهای بزرگ کشور، پسته فله ای را با قیمت مناسبی به خریداران عرضه می دهند. چه عواملی بر قیمت پسته صادراتی تأثیر گذار هستند؟ قیمت ارز تأثیر مستقیمی بر قیمت این محصول داشته و همچنین کمبود آب و خشکسالی های اخیر نیز در افزایش قیمت مؤثر می باشد.

فروش پسته با کیفیت به صورت عمده

فروش پسته با کیفیت به صورت عمده

شرکت های تولید کننده این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران ارائه می دهند که در خرید و فروش هایی که به صورت عمده و کلی صورت می گیرد قیمت پایین و مقرون به صرفه می باشد و دو طرف معامله نیز سود خوبی می برند و مشتری بیشتری جذب این نوع خرید می شود.

شرکت های تولید کننده این محصول علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی، آن را در انواع مختلف به خارج از کشور صادر می نمایند و این محصول باید استانداردهای لازم را برای صادرات داشته باشد و همچنین دارای گواهی سلامت نباتات و بهداشت غذایی باشد که با توجه به خاصیت فراوان این محصول، متقاضیان زیادی در خارج از کشور داشته و همچنین ارزآوری خوبی برای کشور دارد.

توزیع مستقیم پسته در ایران

توزیع مستقیم پسته در ایران

این محصول بیشتر در شهرهای کرمان و رفسنجان تولید می شود که بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد و شرکت های تولید کننده این محصول را توسط نمایندگی ها به سراسر کشور توزیع می نمایند. در خریدهای مستقیم از نمایندگی ها معمولا قیمت مناسبتر می باشد زیرا دلالان و واسطه گران دخالتی در افزایش قیمت ندارند که این به نفع خریدار می باشد.

همچنین در فروشگاه های اینترنتی نیز می توانید انواع پسته ارزان و با کیفیت را بعد از ثبت سفارش درب منزل دریافت نمایید که خرید از این مراکز مقرون به صرفه می باشد. تولید پسته فندقی در رفسنجان  با کیفیت بالا انجام می شود که قیمت پایین تری نسبت به انواع دیگر آن دارد.

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش بهترین پسته صادراتی ایران

به طور کلی ما ایرانیان مصرف آجیل بسیار بالایی داریم. در مهمانی ها و دور همی ها از جمله دید و بازدید های ایام عید نوروز، شب نشینی های فاملی و شب یلدا و سایر مناس

دیدگاهتان را بنویسید