پسته داریس
خانه / پسته / خریداران پسته صادراتی ایرانی

خریداران پسته صادراتی ایرانی

خریدارانی که تمایل دارند تا بتوانند بهترین نوع و ارقام پسته صادراتی ایرانی را خریداری کنند و تمایل دارند تا این محصول را برای صادرات به کشورهای دیگر عرضه نمایند. آن ها می خواهند تا پسته را با قیمت بسیار مناسب تری تهیه کنند.
خریداران پسته صادراتی ایرانی

گرانترین ارقام پسته در بازار ایران

گرانترین ارقام پسته در بازار ایران پسته خام ایرانی رقم های بسیار زیادی دارد. انواع مختلفی از این محصول در قسمت های مختلف کشور ما کشت می شود. اما برخی از رقم های پسته در مقایسه با رقم های دیگر شهرت بسیار بیشتری دارند. زیرا آن ها بسیار خوشمزه تر هستندو همچنین زیبایی و شکل بهتری دارند.  انواع رقم های پسته در ایران عبارتند از:

  • کله قوچی 
  • پسته اکبری 
  • پسته احمد آقایی 
  • پسته فندقی 

این چهار مدل پسته که نام برده شد، بسیار شناخته شده هستند و محبوبیت دارند. قیمت انواع پست ها در بازار زیاد است. اما در بین آنها نیز یک رقم از بقیه گران ترین پسته، رقم پسته اکبری است ظاهر بسیار شکیل و زیبا دارد. استاد اکبری کشیده و خوش آب و رنگ است از این رو در مجالس برای پذیرایی به کار برده می شود. پسته اکبری را برای آجیل در چین می‌نمایند. 

بزرگترین تولید کننده پسته در کشور

بزرگترین تولید کننده پسته در کشوربزرگترین تولید کننده پسته در کشور، فروش پسته را به صورت مستقیم آغاز نموده است. قیمتی که برای پسته در فروش مستقیم در نظر گرفته شده است بسیار مناسب می باشد. 

خریدارانی که می‌خواهند برای صادرات پسته، یکی از رقم های بسیار با کیفیت این محصول را از بازار ایران خریداری کنند، تمایل دارم تا آن را با قیمت بسیار کمتری تهیه نمایند. 

تولید پسته در ایران در باغات کشاورزی صورت می گیرد. پس از اینکه پسته از باغات جمع‌آوری شد برای بسته بندی به کارخانه های بسته بندی فرستاده میشود. تا آن را در بهترین و شکیل ترین بسته بندی ها قرار دهند. 

فروش پسته بسته بندی شده می‌تواند بسیار مفید تر و همچنین اقتصادی تر باشد. هم چنین ارز آوری بسیار بیشتری را برای کشور ما به همراه دارد. شما از طریق تماس با تولید کننده پسته در داخل کشور می توانید بهترین رقم های پسته را در بهترین بسته بندی ها خریداری کنید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا هزینه کمتری را برای قیمت پسته پرداخت نمایید. 

قیمت روز پسته صادراتی در بازار های بین المللی

قیمت روز پسته صادراتی در بازار های بین المللیپسته ایرانی در بازارهای بین المللی مشتریان بسیار زیادی دارد. ایران بزرگترین تولید کننده و همچنین بزرگترین صادر کننده پسته در تمام جهان است. 

فروشندگانی که پسته را در بازار ایران برای فروش عرضه کرده‌اند آن را با قیمت های مشخصی می فروشند. به طور معمول خریدارانی که قصد خرید این محصول را دارند، قیمت روز آن را از فروشندگان تخصصی پسته در بازار ایران سوال می کنند. 

انواع بسته بندی پسته صادراتی

انواع بسته بندی پسته صادراتی پسته ایرانی یکی از محصولاتی به شمار می آید که در باغات کشت می شود، اما مانند بسیاری دیگر از محصولات باغی و کشاورزی بسته بندی نمی شود. بسته بندی پسته صادراتی به شکل های متنوعی در کشور ما صورت می پذیرد که عبارتند از:

  1. بسته بندی های فله ای
  2. بسته بندی های کوچک

بسته بندی های فله ای کمترین ارز آوری را برای کشور دارد، و می توان گفت فایده زیادی برای اقتصاد کشور در آن وجود ندارد. اما این مدل بسته بندی بسیار آسان و راحت امکان پذیر است. انواع مختلفی که از بسته بندی به شکل فله وجود دارد، عبارتند از:

  • کیسه های 50 کیلویی
  • کیسه های 25 کیلویی
  • کارتن های 10 کیلویی

بسته یندی های کوچک که در آن وزن های کمی از پسته را قرار می دهند، این بسته بندی برای صادرات پسته مناسب تر است، و می تواند سبب ارز آوری بسیار زیادی برای کشور شود. زیرا در این روش، پسته به صورت مستقیم برای مصرف کنندگانی عرضه می شود که خریدار واقعی این محصول هستند. انواع آن عبارتند از:

  • بسته بندی لفافه آلومینیوم
  • بسته بندی ظروف پت 
  • بسته بندی قوطی
  • بسته بندی نایلونی
  • بسته بندی کادویی
  • بسته بندی مقوایی (کاغذی)

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش بهترین پسته صادراتی ایران

به طور کلی ما ایرانیان مصرف آجیل بسیار بالایی داریم. در مهمانی ها و دور همی ها از جمله دید و بازدید های ایام عید نوروز، شب نشینی های فاملی و شب یلدا و سایر مناس

دیدگاهتان را بنویسید