پسته داریس
خانه / پسته رفسنجان / نمایندگی فروش بهترین پسته رفسنجان

نمایندگی فروش بهترین پسته رفسنجان

کدام گونه های پسته در شهرستان رفسنجان از بهترین نمونه ها محسوب می شوند؟ چرا تهیه پسته و خشکبار از طریق مراکز و نمایندگی معتبر فروش توصیه می شود؟
رفسنجان به عنوان یک شهرستان پیشرو در کشت، پرورش و صادرات پسته ایران محسوب می شود لذا بهترین ارقام و گونه های پسته در این شهر پرورش می یابند که توانسته اند بازار های جهانی را مجذوب نمایند.
پسته اوحدی یا فندقی و احمد آقایی رفسنجان از بهترین، مهمترین و پرفروشترین گونه های صادراتی در این شهرستان برشمرده می شوند.
خاطر نشان می شود تجارت پسته چه در داخل کشور چه برای عرضه به بازار های بین المللی از طریق نمایندگی های مورد اطمینان صورت می پذیرد.

فروش پسته رفسنجان

نمایندگی فروش پسته مخصوص رفسنجان

نمایندگی های فروش که به عنوان رابطی مورد اطمینان در بازاریابی و پخش محصولات مختلف نقش ایفا می کنند بسیار مورد توجه تجار و کسبه بازار قرار می گیرند زیرا همگان انتظار دارند در شرایطی ایده آل خرید، فروش و بحث صادرات را پیگیری کنند.
به طور کلی وظایف نمایندگی یا مراکز توزیع انواع محصولات از جمله پسته و خشکبار عبارت است از:

  • هر گونه ذخیره سازی و انبار محصول را عهده دار می شوند.
  • پذیرنده انواع سفارشات مشتریان از نقاط مختلف هستند.
  • وظیفه تحویل محصولات متناسب با میزان سفارش شده به عهده آنهاست.
  • تمامی مطالبات از طریق آنها وصول می شود.
  • کنترل بازار فروش، قیمت و دریافت اطلاعات جدید را عهده دار هستند.

بنابراین شایان ذکر است که تمامی خرید و فروش های کلان و صادرات از طریق نمایندگی ها مورد پیگیری قرار می گیرد و آنان بهترین تامین کنندگان محصولات درجه یک و با کیفیت هستند.
در مراکز اصلی تولید پسته مخصوص و درجه یک کشور ما یعنی رفسنجان و چه در استان سمنان نمایندگی ها حضور فعال دارند و شعبات آنها در شهرهای بزرگی مانند تهران یا شهرهای مرزی همچون تبریز در زمینه صادرات دوشادوش تجار و بازرگانان فعالیت های خود را انجام می دهند.
این فعالیت ها از طریق اینترنت و اطلاع رسانی های گسترده ای که از طریق این مجرا ممکن می شود به اوج خود می رسد و با اندکی تفحص می توان بهترین نمایندگی ها را با خدمات ارزشمند برای همکاری برگزید.

خرید پسته رفسنجان

خرید مستقیم پسته رفسنجان از باغدار

در فرهنگ عام مردم خرید مستقیم پسته از باغدار بدان جهت مناست است که می توان آن را با دسته اول ترین قیمت خریداری کرد.
که البته این موضوع کاملا درست است اما ایرادی که به آن وارد می باشد این است که اگر سفارش پسته بالای 50 تن باشد، تعداد محدودی از کشاورزان هستند که این مقدار پسته از یک رقم را داشته باشند.

شرکت های بازرگانی به دلیل آشنایی بالایی که به بازار هدف دارند می توانند پسته را با کیفیت لازم مقصد در تناژ بالا تامین نمایند و این عمل را با فرآوری و قوی کردن کیفیت پسته انجام می دهند.
مهمتریناین شرکت های بازرگانی در استان کرمان واقع شده اند که این امر باز برای خریداری سود مناسبی را ایجاد می کند و دلیلش هم برمی گردد به اینکه استان کرمان بزرگترین تولید کننده پسته در ایران است و با معمولا هم بدون واسطه با باغدار های این سرزمین در ارتباط می باشند.

انواع پسته رفسنجان

انواع ارقام پسته اعلا رفسنجان

پسته اعلا رفسنجان در چند نوع در بازار های جهانی عرضه می شود که شامل:

  • پسته کله قوچی
  • پسته اکبری
  • پسته ممتاز
  • پسته احمد آقایی
  • پسته فندقی

می باشند و عموم تجار های بین المللی به دنبال این ارقام نیز می باشند.

در ایران ارقام دیگر نیز توید می شوند اما چون اولین بار پسته از سمت رفسنجان به دیگر نقاط دنیا ارسال شد عموم تجار خشکبار و میوه خشک این پسته ها را می شناسند.
پسته اعلا رفسنجان از نشر شکل و ظاهر بینشز بوده و زیباترین پسته ها از سمت این شهر صادر می شوند و حتی خیلی از آجیل فروشنان بزرگ در کشور فقط و فقط به نبال پسته اعلا این شهرستان می باشند.

پسته صادراتی رفسنجان

مهمترین رقم پسته صادراتی رفسنجان

ارقام اصلی پسته ذکر شد اما در این میان یکی از این پسته ها مهمترین رقم صادراتی رفسنجان می باشد.
مهمترین رقم پسته صادراتی رفسنجان رقم فندقی است که اریان پسته به عنوان پول نقد نیز یاد می شود که دلیلش هم برمیگردد به اینکه همیشه برای آن مشتری در بازار وجود دارد.

عمده پسته فندقی صادراتی رفسنجان به کشور چین، ویتنام و هنگ کنگ صادر می شود که بزرگترین بازار صادراتی پسته نیز بشمار می آیند.
همچنین مغز پسته فندقی هم از بزرگترین ارقام صادراتی مغز نیز است که عموم این نمونه از مغز پسته برای صادرات به کشور هند، جین، اتحادیه اروپا و کشور های عربی منجمله امارات و عراق و همچنین ترکیه ارسال می شود.

خرید و فروش پسته

خرید و فروش آنلاین پسته در مشهد، کرمان و رفسنجان

شهر های ذکر شده عمده ترین تولید کنددگان پسته در ایران هستند و عموم خرید و فروش پسته در کشور ما در این 3 شهر در حال انجام است.
همین بر آن شده که خرید و فروش انلاین پسته هم در این 3 شهر شروع گردد اما خرید آنلاین پسته برای خیلی ار مشتری ها که شناخت چندانی در پسته ندارند روش انتخابی مناسبی نیست و بخصوص مشتریان عمده دوست دارند قبل از اقدام برای خرید نمونه پسته خود را مشاهده کنند و سپس تصمیم گیری نمایند.

تجارت الکترونیک پسته کاملا ین نیاز مشتری را برطرف می نمایند و همن امر باعث شده که شرکت های معتبر تولید و بازرگانی در امر پسته در زمینه تجارت الترونیک فعال شده و نیاز مشتریان خود را از راه دور برطرف نمیاند.
نکته مهم اینجاست که مشتریان حتم فبل از اقدام برای خرید و فروش پسته از اصالت شرکت های بازرگانی مطمعن شوند و خود را درگر شرکت های جعلی و کلاه بردار نگردند.

عموم شرکت های معتبر در این اینترنت دارای آدرس و محل ثابتی هستند و برای بازدید از محل مورد نظر خود هیچ گونه مشکلی ندارند که با این روش ساده می توان تا حدودی از اصالت این شرکت ها مطمعن شد.
راه دیگر این اصالت را می توان از تعداد مشتریان معتبر این شرکت ها در کنار نمایندگی های فعال در دیگر شهر ها و کشور ها جستجو نمود.

قیمت خرید پسته از نمایندگی های شرکت

قیمت خرید پسته از نمایندگی های اصلی شرکت نباید با قیمت شرکت در رفسنجان متفاوت باشد و فقط نمایندگی ها مجاز هستند قیمت حمل و نقل و بارگیری ئ تخلیه رو به قیمت های فوق اضافه نمایند.

مشتریان باید این نکته را در نظر بگیرند که قیمت حمل و نقل و همچنین و قیمت بارگیری و حتی نرخ طعم دار کردن پسته درصد بالایی در قیمت نهایی پسته ایجاد نمی کند که این مورد را باید حتما مشتریان محترم در نظر داشته باشند.

مطلب پیشنهادی

قیمت پسته فندقی در رفسنجان

جزئیات قیمت پسته فندقی صادراتی در رفسنجان

جزئیات بیشتر قیمت پسته فندقی در رفسنجان با انس ۳۴ از نوع درجه یک که …

دیدگاهتان را بنویسید