پسته داریس
خانه / پسته انار / نرخ خرید پسته اعلا انار

نرخ خرید پسته اعلا انار

چه خصوصیاتی پسته انار را مطرح و بازار صادراتی آن را داغ می سازد؟ نرخ خرید و فروش پسته اعلا انار در ارقام مختلف چگونه تعیین و اعلام می شود؟
انار شهریست کوچک در کرمان که توانسته با صادرات گسترده پسته از مرغوبترین نوع آن، شهرت جهانی یابد، این شهر با قرا گرفتن در شمال کرمان دارای باغ های پسته انبوهی است که آنجا را از نظر صادرات پسته مرغوب در جایگاه خوبی قرار می دهد.
باید اذعان کرد نوع مشهور و معرف پسته اکبری که در غالب نقاط ایران و به ویژه رفسنجان میروید متعلق به انار است و از محصولات ویژه آن شهرستان بر شمرده می شود.

خرید پسته

خرید عمده و خرده بهترین پسته انار

گفتنی است انواع پسته های نامی و تجاری کشور در شهر انار هم تولید می شود در حالی که بهترین کیفیت را دارا هستند، مرغوبیت و بازار پسند بودن پسته انار موجب ترغیب مشتریان خارجی در تهیه این محصولات شده است لذا صادرات محصولات این شهر غالبا کشور هایی مانند هند، ارمنستان، آلمان، چین، ایتالیا و … را در بر می گیرد.
محصولاتی مانند پسته در گردش تجای خود به واسطه خرده فروشان و عمده فروشان به دست متقاضیان می رسند اما به نظر می رسد عمده فروشی و مراجعه به نمایندگان آن سود عالی و خدمالت بیشتری را شامل حال کشاورزان و تجار می کند.
سه دلیل بزرگ برای انتخاب عمده فروشان عبارتند از:
  1. انبار داری: که در جهت کاستن از هزینه ها و ریسک های موجود برای موجودی ها می باشد.
  2. حمل و نقل: موجب رساندن سریع اقلام می شود زیرا آنان ارتباط نزدیکتری با مشتریان خود دارند.
  3. آگاهی کامل به اطلاعات بازار: اطلاع رسانی در مورد وجود رقیبان، قیمت ها و … به مشتری ها و تولید کنندگان
اما آنچه که برای تعیین نرخ خرید پسته اهمیت دارد در نشستی تخصصی توسط مسئولین بررسی می شود و مواردی مانند نوسانات بازار، نرخ ارز، کیفیت ماحصل از میوه های مورد معامله در آن موثر هستند و بسیار تخصصی به آن توجه می شود.
خاطر نشان می شود سامانه های پیامکی و سایت های معتبر این امکان را به وجود آورده که اطلاع رسانی در سریعترین زمان، ممکن شود هر چند که عمده فروشان ارتباط تنگاتنگی با طرفین خود دارند.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پسته اکبری انار دستچین شده

فروش عمده پسته اکبری انار دستچین شده

فروش عمده پسته اکبری به صورت دستچین شده در شهر های تهران و تبریز بالاست، …

دیدگاهتان را بنویسید