پسته داریس
خانه / پسته دامغان / قیمت پسته کله قوچی دامغان

قیمت پسته کله قوچی دامغان

پسته کله قوچی دامغان به چه شکلی قیمت گزاری می شود؟ قیمت پسته هر شهر و منطقه چه تفاوتی می تواند با سایر پسته ها داشته باشد؟
برای اینکه پسته تعیین قیمت شود باید ملاک های مختلفی را در نظر بگیرند. از جمله آن که از قضا مهمترین هم محسوب می شود، توجه به انس پسته می باشد.
انس پسته کله قوچی بین ۲۲ و ۲۴ می باشد و قیمت این رقم بیش از پسته فندقی و کمتر از پسته احمد آقایی خواهد بود.
به طور کلی می توان گفت؛ رقم کله قوچی در بین ارقام تجاری از قیمت متوسطی برخوردار است و می تواند از لحاظ قیمت برای خرید، مورد مناسبی باشد.

قیمت پسته دامغان

تعیین قیمت پسته دامغان

همانطور که می دانید شهر های مختلفی در ایران به پرورش باغ های پسته می پردازند و هرساله میزان قابل توجهی از بخش صادرتی پسته جهان به پسته ایرانی اختصاص دارد.
چنانچه اشاره شد پسته کله قوچی نیز در شهر های مختلفی تولید می شود که از جمله آن می توان به شهر دامغان اشاره کرد.
تعیین قیمت پسته دامغان با شهر های دیگر تولیدکننده پسته هیچ تفاوتی ندارد و در هر جای کشور که برداشت پسته صورت بگیرد، با توجه به شاخصه های مشخصی قیمت پسته مشخص می شود و به فروش می رسد.
آنچه که برای تعیین قیمت مهم و مطرح می باشد، البته علاوه بر چیزی که قبلا اشاره شد، تعداد واسطه فروش است که برای افزایش سیر صعودی پسته بسیار تأثیر گذار است.
بنابراین آنچه که حائز اهمیت می باشد و می تواند در قیمت پسته کنترل شود، میزان واسطه ها می باشد.
فروشگاه مجازی این امکان را برای همه مردم در هرنقطه ای از کشور که باشند، فراهم کرده تا بتوانند با حداقل واسطه از باغداران، پسته مورد نیاز خود را خریداری کنند.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش پسته کله قوچی صادراتی

برای این که بتوانید از قیمت فروش پسته کله قوچی صادراتی آگاه شوید می توانید وارد سایت های موجود در اینترنت که در این زمینه راه اندازی شده اند و از اعتبار بسیار ز

دیدگاهتان را بنویسید