پسته داریس
خانه / دسته‌بندی نشده / قیمت روز انواع پسته در بازار تبریز

قیمت روز انواع پسته در بازار تبریز

انواع پسته در بازار تبریزچگونه قیمت گذاری می شود؟ بهترین مرکز خرید پسته در تبریز چه ویژگی دارد؟ از قیمت روز پسته در تبریز چگونه می توان اطلاع پیدا کرد؟
پسته به خاطر ارزش غذایی بالایی که دارد، اختصاص به شهر یا منطقه ای خاص ندارد و در همه جا به فروش می رسد.
امروزه علاوه بر فروش گسترده پسته در سطح کشور، تلاش بر آن است که در بیشتر نقاط کشور باغ های پسته ایجاد شود تا میزان تولید بیشتر شود.
زیرا علاوه بر مفید بودن پسته برای حفظ سلامتی بدن و همچنین برگرداندن قوای جسمی بدن به بیمار، پسته از نظر اقتصادی نیز ارزش بالایی دارد و می تواند به عنوان راهی برای رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال باشد.
یکی از مناطقی که در چند سال اخیر شروع به کاشت درخت پسته کرده است، آذربایجان شرقی می باشد. اما همانطور که می دانید درخت پسته بعد از حدود ۱۰ سال به بار می نشیند و می توان پسته خوبی برداشت کرد.
به همین دلیل در حال حاضر تبریز، انواع پسته مورد نیاز خود را از مناطقی مثل یزد و سبزه وار و سایر شهر های برداشت کننده پسته، تهیه می کنند.
همین امر موجب می شود تا قیمت روز پسته در تبریز کمی زیاد باشد. این مشکل تا زمانی که پسته از مکان نزدیکتری تهیه شود، پا برجا خواهد ماند، مگر اینکه بتوان در خرید این محصول تعداد واسطه ها را به حداقل رساند.

قیمت انواع پسته

بهترین مرکز خرید

چنان که اشاره شد یکی از ویژگی های بهترین مرکز خرید این است که باید بهترین قیمت را ارائه دهد تا تفاوت آن با سایر مراکز خرید پسته، محسوس باشد.
یکی از مراکز پسته که در تبریز و تمام نقاط کشور به ارائه خدمات و فروش انواع پسته پرداخته است، فروشگاه مجازی فروش پسته می باشد که به علت ارتباط مستقیم با باغداران پسته، قیمت نهایی برای فروش این محصول مناسب تر می باشد.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

قیمت مغز پسته بسته بندی شده

خرید پسته ومغز پسته از مغازه های آجیل فروشی به صورت بسته بندی یا فله ممکن است. پسته یکی از انواع آجیل و خشکبار است که مصرف آن در بین ایرانیان از قدمت زیادی برخو

دیدگاهتان را بنویسید