پسته داریس
خانه / خلال پسته / فروش مستقیم خلال پسته سبز

فروش مستقیم خلال پسته سبز

خلال پسته سبز از جمله فرآورده های مهم پسته است که برای فروش صادراتی و همچنین بازار داخل بسیار پر کاربرد می باشد، مخصوصا نمونه ی سبز رنگ آن که برای کار های تزئینی مواد خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد.

خلال پسته هرچه رنگش سبز تر باشد کیفیتش بهتر و فروش آن نیز بالاتر است حتی با وجود قیمت بالای آن، مخوصا خلال پسته مغز پسته کال کرمان که از مغز پسته کال این منطقه تولید می شود و از نظر قیمت بسیار بالا بوده و گران ترین نمونه خلال پسته سبز می باشد و بعد از آن نمونه های خلال پسته سبز قزوین و بوئین زهرا و نمونه های معمولی کرمان به ترتیب از نظر کیفیت دسته بندی می شوند. خلال پسته های سبز از نظر اندازه هم تقسیم بندی می شود که نونه سوزنی آن برای کار های تزئینی بسیار شکیل است.

 

خلال پسته قزوین

درست است که نمونه خلال پسته مغز کال کرمان در گروه های بهترین است اما نمونه تولیدات قزوین به دلیل هم قیمت مناسب و هم سوزنی بودن آن بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و همین امر باعث شده که بیشتر تولیدات این استان برای صادرات و فروش انتخاب شود. صادرات خلال پسته از سمت ایران بیشتر به کشور های اروپایی مانند ایتالیا، آلمان، سوئیس، و فرانسه انجام می گیرد و همچنین در قاره آسیا کشور چین و هند از مهمترین درخواست کننده های خلال پسته سبز قزوین می باشند.

مطلب پیشنهادی

صادرات خلال و پسته ایرانی به هند

خلال پسته رنگ بسیار سبز و روغنی کافی و طعمی عالی دارد، این محصول یکی از محصولات صادراتی ایران به شمار می آید و یکی از بهترین فرآورده های ایران خلال پسته صا

دیدگاهتان را بنویسید