پسته داریس
خانه / دسته‌بندی نشده / فروش بهترین پسته خراسان در تهران

فروش بهترین پسته خراسان در تهران

آیا می دانید محور اصلی تولید بهترین پسته های خراسان در کدام منطقه واقع شده است؟ کدام گونه های پسته تولیدی خراسان در بازار تهران بیشترین فروش را داشته و صادرات را تحت سلطه خود در می آورند؟
پسته استراتژیک و پر طرفدار ایرانی تنها در یک نقطه متمرکز نشده است بلکه نقاط مختلف کشورمان شاهد رشد فزاینده این محصول در سطح وسیع می باشد به طوری که امروزه ایران صادر کننده برتر در جهان می باشد.
لازم به ذکر است هر سه خراسان در ایران زیبای ما در تولید پسته نقش دارند و اما خراسان رضوی از نظر تولید و حجم بالای آن در زمره برترین هاست.

بهترین پسته

بهترین پسته خراسان

گفتنی است هر خطه ای از ایران که به تولید پسته می پردازند به نحوی در بازار داخل و صادرات دارای نقش است و هر یک مهمترین مرکز را در کشت بهتر آن در اختیار دارند برای نمونه خراسان رضوی بیشترین برداشت پسته را از باغات ۱۸۰۰۰ هکتاری مه ولات انجام می دهد.
در واقع باید این شهرستان را محور اصلی تولید پسته در خراسان نامید چرا که علاوه بر گونه های تولیدی صادراتی چندین رقم بومی پسته نیز به ثمر می رسند.
خاطرنشان می شود قرمز پسته، گرمه و بادامی سفید از پسته های ویژه بومی این مرکز بوده و همه رقم های تجاری نیز در بهترین کیفیت به رشد و ثمر می رسند اما علاوه بر موارد ذکر شده منطقه سرخس در مشهد مقدس پایگاه اصلی تولید پسته وحشی بوده و صادر کننده محصولات آن در تنوع زیاد و تناژ بالا می باشد.
همه اقلام ذکر شده از پسته در نوع خود بهترین هستند و خراسان را در رده تولید کننده بزرگ پسته ایران قرار داده اند.
فروش پسته خراسان

مراکز فروش پسته خراسان در تهران

مراکز تولید پسته و هر رقم صادراتی آن منحصرا دارای نمایندگی فروش ویژه می باشند و دفاتری را در تهران دایر کرده اند که بدین شکل صادرات و تجارت کلان آن را نیز رقم بزنند اما در این میان نباید نیار داخلی کشور را نادیده گرفت چرا که بازار و کارخانه ها جزو مصرف کنندگان دائمی و اصلی پسته کشورند تا آن را تبدیل به فرآورده های موردنیاز مردم و قابل مصرف نمایند.
امروزه علاوه بر مراکز خشکبار و آجیل فروشی ها، تمامی فروشگاه های سطح شهر (در کلانشهر تهران و سراسر کشور) توان فروش خشکبار را دارند و ویژگی بسته بندی این امکان را به سهولت در بهترین شرایط فراهم کرده است لذا دسترسی آسان در همه جا به اقلام مورد نظر وجود دارد اما فروش آنلاین پاسخگوی نیاز اقشار دیگری در جامعه است که خرید بدین شیوه را در زندگی برگزیده و آن را مناسب می دانند در حالی که قیاس و انتخاب محصول به راحتی بر حسب مناطق کشت شده در آن وجود دارد و با اطمنیان می توان به خرید پرداخت.
از طرفی برگزاری نمایشگاه های ویژه و حرفه ای غذا عرضه مستقیم اقلام مهم خوراکی از جمله پسته را فراهم می آورد و می توان در این میان محصولات ویژه خراسان را در زمینه پسته کوهی و اقلام صادراتی آن بارزتر دید.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

قیمت مغز پسته بسته بندی شده

خرید پسته ومغز پسته از مغازه های آجیل فروشی به صورت بسته بندی یا فله ممکن است. پسته یکی از انواع آجیل و خشکبار است که مصرف آن در بین ایرانیان از قدمت زیادی برخو

دیدگاهتان را بنویسید