پسته داریس
خانه / دسته‌بندی نشده / فروش اینترنتی پسته اصفهان

فروش اینترنتی پسته اصفهان

پسته اصفهان دستاوردی نو و بسیار مرغوب از ۵ مرکز فعال در این استان می باشد که امکان فروش گسترده را با شبکه های اینترنتی یافته است.

اصفهان موقعیت بسیار عالی برای کاشت و مراقبت از پسته را دارد و فقط نیار است از روش های مدرن کشت نهایت بهره برداری را بکند این مرکز مساحتی بالغ بر ۷۰۰۰ هکتار را به پسته اختصاص داده لذا آران و بیدگل، اردستان، کاشان، نائین و شاهین شهر در کانون توجه و فعال حرغه ای در زمینه پسته برشمرده می شوند

اغلب پسته تولیدی این خطه در برگیرنده اقسام صادراتی مانند کله قوچی، اوحدی و … می باشد.
برای بهره گرفتن از محصولات متنوع پسته ایرانی امتحان ارقام مختلف در شهر های مختلف بسیار مورد توصیه است از این رو شرایطی فراهم شده که این مراکز قادر شده اند در ارائه محصولاتشان مشارکت داشته باشند بنابراین شما هم می توانید از بستر گسترانیده برای فروش اینترنتی بهره مند شوید.

خرید اینترنتی پسته احمد آقایی درجه یک و اعلا

امروزه در جای جای دنیا خرید اینترنتی توانسته خود را به عنوان یک روش جدید در بین فعالین اقتصادی باز کند به خصوص در بازار های بین الملل که بسیار بازخورد بهتری نسبت به نمایشگاه ایجاد کرده است.
پسته هم از این قائده مستثنی نیست و این محصول استراتژیک صادراتی هم جای پای محکمی در خرید اینترنتی برای خود فراهم نموده است.

پسته احمد آقایی تنها پسته ای است که هم در بازار داخل طرفداران دوصد چندانی دارد و هم بازار خارجی مناسبی هم بتوانسته برای خود ایجاد نمایید.
این پسته بهترین نوع اش در استان های کرمان، یزد و فارس از درختان چیده می شود و معمولا هم انس های بین 22 تا 32 را دارد البته بهترین نوع پسته احمد آقایی از درختان منطقه نوق شهر رفسنجان به بازار های جهانی عرضه می شود.

فروش پسته فندقی صادراتی

پسته فندقی صادراتی ترین پسته ایران است و بزرگترین مشتری این پسته هم کشور چین می باشد و این پسته در میان کشاورزان به عنوان پسته نقد معروف شده که بیان گر آن است که همیشه برای پسته فندقی مشتری وجود دارد.

فروش پسته فندقی اوجش در 3 ماه سوم سال می باشد زیرا کشور های درخواست کننده معمولا این پسته را برای قبل از سال نو سفارش می دهند که در زمان مقرر بتوانند آن را در بازار های مربوطه خود عرضه کنند.
دلیل اینکه پسته فندقی بیشترین مشتری را برای خود دارد اینکه این پسته چون ریزترین پسته ایران است قیمت مناسبی هم دارد و به راحتی میتواند در بین مشترین خارجی خریددار پیدا کند و همچنین توانایی رقابت با رقیبان پسته ایران همچون پسته امریکا را به راحتی دارد.

بیشترین سطح زیر کشت درختان پسته ایران متعلق به فندقی است و بعد از آن پسته های دیگر هماند احمد آقایی کله قوچی و اکبری در رده های بعدی قرار می گیرند.

خرید اینترنتی پسته ارزان قیمت

قطی پسته ایران استان های کرمان و سمنان هستند که عمده پسته ایران را تامین می نمایند در نتیجه بهترین و ارزان ترین پسته را فقط می توان در این دو استان خریداری نمود.
این خود گواه بر این است که بهترین خرید اینترنتی پسته زمانی اتفاق می افتد که خیرداران پسته خود را از این دو استان و از کشاورزان و شرکت های بازرگانی این دو منطقه تامین نمایند.

باید توجه داشت که خرید اینترنتی با خرید آنلاین کاملا متفاوت است زیرا شما می تواند در خرید اینترنتی قبل از هرگونه اقدام به خرید اطلاعات کامل و جامعی نسبت به نوع پسته درخواستی را از تامین کننده دریافت کرده و حتی نمونه پسته خود را قبل از اقدام به خرید اصلی تامین نمایید.

خرید اینترنتی مغز پسته و پسته خام

خرید اینترنتی مغز پسته و پسته خام برای بازار داخل فقط حول چند محور خاص می چرخد که آنها شامل:

  • برای آجیل

ایرانی ها از بزرگترین مصرف کنندگان آجیل در دنیا هستند که معمولا هم بیشترین حجم سفارشاات داخل خود کشور برای پسته و مغز پسته مربوط به صنعت آجیل می باشد که هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی های گرماژ در فروشگاه و مراکز خرید اینترنتی به فروش می رسند.

  • صنایع غذایی

بعد از مصرف آجیل صنایع غذایی از بزرگترین مصرف کنندگان فرآورده های پسته بشمار می روند که با بررسی بیشتر می توان اشاره کرد که 90 درصد این صنایع از فرآورده های پسته در محصولات خود استفاده می نمایند مانند کارخانجات لبنی و بستنی و همچنین سوسیس و کالباس.

  • صنایع آرایشی و بهداشتی

کوچکترین بخش مصرف کننده پسته و فرآورده های آن صنایع آرایشی و بهداشتی هستند که عموما از مغز پسته بهره می برند و همچنین مصرف آنها برای خواص بینظیر مغز است که در تولید انواع کرم و دارو های پوستی از این محصول استفاده می کنند.

مرکز خرید پسته شور و طعم دار

در سطر بالا کاملا مشخص شد که بیشترین حجم مصرف پسته در ایران مربوط به آجیل است و عموما هم پسته و مغز آجیلی به صورت شور و طعم دار خرید می شوند.
بهترین طعم های مورد استفاده در پسته و مغز پسته عبارتند از:

  • شور معمولی با محلول
  • شور با نمک زیر 1 درصد
  • شور با محلول آبلیمو
  • شور با محلول آبلیمو و زعفران

این شور ها بیشترین درخواست را دارند اما هستند مشتریان که طعم های دیگر پسته را درخواست می کنند که هرکدام از این طعم ها قابلیت انجا را نیز دارند مانند طعم شور و شیرین مخلوط و شور سبزیجاتی

در بحث صادرات هم خرید پسته شور یکی از پردرخواست ترین است به خصوص کشور های اروپایی و عربی که طعم شور نمک زیر 1 درصد را بیشترین درخواست را دارند.
این شور بدون محلول بوده و فقط پسته و با نمک در داخل دستگاه رفته و خارج می شود که معمولا این نمونه از شور دچار افت وزن نیز می شود.

بزرگترین مرکز خرید پسته شور در استان کرمان و تهران واقع شده اند که مشتریان می توانند محصولات خود را بداین صورت تامین نمایند.

اصفهان هم به تازگی علاوه بر قطی مصرف پسته توانسته در زمینه های تولید هم شروع به کار نمیاند و شهر های اطرف اصفهان، کاشان، اردستان و نائین در زمینه تولید پسته نیز شروع به کار کرده اند.

 

 

منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

قیمت مغز پسته بسته بندی شده

خرید پسته ومغز پسته از مغازه های آجیل فروشی به صورت بسته بندی یا فله ممکن است. پسته یکی از انواع آجیل و خشکبار است که مصرف آن در بین ایرانیان از قدمت زیادی برخو

دیدگاهتان را بنویسید