پسته داریس
خانه / پسته ایر ان / صادرات پسته ایران به هند

صادرات پسته ایران به هند

کسانی که کمی با بازار هند آشنا باشند از پسته احمدآقایی برای صادرات به آن استفاده می کنند چرا که کشش و سلیقه خریداران ان کشور به این سمت است.
با شناخت درست از نیاز جامعه هدف برای صادرات هر محصولی می توان موفق عمل کرده و سود مناسبی را عاید شد.
پسته یکی از مهمترین اقلام صادراتی کشورمان محسوب می شود که علی رغم وجود رقیبان سرسختی چون کالیفرنیا امریکا که گام سبقت را در میزان تولید پسته از ایران ربوده است، باز هم پسته ایرانی به لحاظ کیفیت و طعم حرف اول را می زند و رتبه ی نخست صادرات این محصول ارزشمند را به خود اختصاص داده است.

پسته ایران به کدام کشور ها صادرات می شود؟

تقریبا می توان گفت پسته ایران به جای جای کره ی خاکی از کشور های آسیایی گرفته تا دورترین کشور های افریقایی و اروپایی ارسال می گردد، اما مهمترین کشور های هدف برای صادرات طلای سبز از ایران ایتالیا، انگلیس، آلمان، چین، روسیه، امارات، ترکیه، هند و … می باشند که نوع پسته ارسال شده به هر کدام با یکدیگر متفاوت است و باید بسته به نیاز ان ها صورت گیرد.

پسته احمدآقایی صادراتی به هند

هند که از پر جمعیت ترین کشور های جهان است بازار بسیار مناسبی را برای خرید و فروش کالا های گوناگون و به طور خاص پسته و فراورده های پسته دارا می باشد.
هند نیز مانند اغلب کشور های آسیایی بیشتر تمایل به خرید پسته های کشیده و درشت را دارد و از ان جایی که به دنبال قیمت مناسب نیز می باشند بهترین گزینه برای صادرات به ان، پسته احمدآقایی خندان می باشد.
اما طی سال های اخیر بازرگانان هندی تمایل زیادی را نسبت به خرید پسته های دهان بسته نیز از خود نشان داده اند که معمولا هدف ان ها خندان نمودن و ارسال مجدد ان ها به کشور های دیگر است.

بسته بندی پسته برای صادرات به هند

برای صادرات محصول پسته روش های بسته بندی متنوعی وجود دارد که انتخاب هر یک از ان ها باید با در نظر گرفتن شرایط و سلیقه بازار ان کشور صورت گیرد. یکی از رایج ترین روش های بسته بندی پسته برای صادرات به این کشور استفاده از بسته بندی کارتن می باشد.

منبع: شرکت داریس

مطلب پیشنهادی

پسته ایران

نحوه و شرایط صادرات پسته ایران به اروپا

کشور های اتحادیه اروپا قوانین بسیار سخت گیرانه ای در مورد واردات پسته وضع کرده …

دیدگاهتان را بنویسید