پسته داریس
خانه / پوست پسته / شرکت فروش پوست پسته در سراسر کشور

شرکت فروش پوست پسته در سراسر کشور

بزرگ ترین شرکت مرکز خرید و فروش پوست پسته در کشور ما این محصول را به صورت عمده در تمامی کشور عرضه می کند. این شرکت فرصتی را پدید آورده است که تمامی افرادی که برای تولید محصولات خود به پوست پسته نیاز دارند، آن را به آسانی و با مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.

شرکت فروش پوست پسته در سراسر کشور

مرکز فروش پوست پسته به صورت عمده

مرکز فروش پوست پسته به صورت عمده مرکز فروش پوست پسته صادراتی این محصول را برای فروش در سراسر کشور عرضه می کند. پوست پسته یکی از محصولاتی به شمار می آید که از آن می توان استفاده های زیادی نمود.

پوست پسته به عنوان ضایعات پسته در بین مردم شناخته شده است. اما افرادی که در این رشته فعالیت می کنند، به خوبی می دانند که از این محصول می تواند به راحتی مواد با ارزش تری مانند قطران و کربن فعال بدست آورد.

اگر شما خریدار پوست پسته هستید، می توانید این محصول را از مرکز فروش عمده ی آن در ایران با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید. در این مرکز فروش شما می توانید هزینه ی کمتری برای قیمت پوست پسته پرداخت کنید.

صادرات پوست پسته به کشور های دیگر

صادرات پوست پسته به کشور های دیگر پوست پسته یکی از اقلامی به شمار می آید که می توان از کاربرد های زیادی را بدست آورد. از این رو در کشورهای دیگر مشتری های زیادی دارد.

افرادی در کشورهای دیگر هستند که با استفاده از پوست پسته اقدام به تولید کربن می نمایند. به طور متوسط هر دوازده کیلوگرم پودر پوست پسته، یک کیلوگرم کربن فعال تولید می نماید.

از این رو شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، قیمت خوبی را برای آن می پردازند. با فروش مستقیم پودر پسته می توان ارز خوبی را برای کشور بدست آورد.

زیرا می توان با استفاده از محصول ضایعاتی مانند پوست و استخوان پسته که در اغلب مواقع دور ریخته می شود، کسب در آمد نمود.

تولید کربن یکی از صنعت هایی به شمار می آید که در تمام دنیا بسیار شناخته شده است و بسیار پر در آمد به حساب می آید. همه ساله در استان کرمان و شهر رفسنجان میزان زیادی پسته تولید می شود که با استفاده از صادرات پوست این  پسته ها به صورت جداگانه می توان پول خوبی را بدست آورد.

کاربرد استفاده از پوست پسته

کاربرد استفاده از پوست پستهپوست پسته به میزان بسیار فراوانی در بسیاری از مناطق کشور وجود دارد. در همه جا با پوست پسته به عنوان کالایی بی ارزش برخورد می شود و مردم آن را زباله می پندارند. اما می توان از همین پوست پسته ظاهرا بی ارزش استفاده نمود.

برای استفاده از پوست پسته باید برنامه ریزی نمود، و اقدام به احداث واحدهایی صنعتی و پالایشگاهی کرد که در آن اقدام به تجزیه شیمیایی انواع پوست پسته بر اثر حرارت زیاد می نمایند. موارد کاربردی صنعتی از پودر پوسته عبارتند از:

  1. تولید قطران
  2. تولید کربن فعال

وقتی پوست پسته را برا اثر حرارت زیاد تجزیه شیمیایی می نمایند، ماده ی بسیار با ارزشی به دست می آید که به آن قطران می گویند. قطران ترکیبی از مواد مختلف شیمیایی است که با داشتن شکل مایع بسیار چسبناک است و هم چنین بوی بسیار تندی دارد. هم اکنون برای تولید قطران از زغال سنگ و چوب استفاده می کنند.

برای تولید کربن فعال از باقی مانده های تجزیه شیمیایی یا پیرولیز پوست پسته مقداری زغال است. از این زغال برای تولید کربن فعال استفاده می کنند.

خرید پوست پسته با قیمت ارزان و مناسب

خرید پوست پسته با قیمت ارزان و مناسب پوست پسته فله ای یکی از محصولاتی به شمار می آید که مشتریان می توانند آن را با قیمت ارزان تری خریداری کنند. از آن جایی که این محصول به صورت فله عرضه می شود، قیمت آن کاملا مناسب می باشد.

بسیاری از خریداران ایرانی به خوبی می دانند که بسته بندی های کوچک هزینه ی زیادی را به خاطر بسته بندی از مشتری می گیرند. از این رو اگر شما در بازار ایران قدم بزنید، مشاهده می نمایید، که تمایل مردم برای خرید انواع محصولات به صورت فله ای بیشتر است.

در بسته بندی های فله های هزینه ای خیلی کمی برای بسته بندی وجود دارد و به همین دلیل قیمت تمام شده که مشتری باید پرداخت کند، متناسب با محصول خریداری شده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید