پسته داریس
خانه / صادرات پسته / شرکت صادرات پسته رفسنجان به آلمان

شرکت صادرات پسته رفسنجان به آلمان

در مرحله اول آنچه در صادرات پسته رفسنجان مهم ارزیابی می شود به ویژه برای آلمان، سوئد، دانمارک و ایتالیا، شرایط پسته و نحوه ارسال آن است.
شرایط پسته و نحوه ارسال آن به کشور های اروپایی به ویژه آلمان و کشور های ذکر شده به صورت تفکیک بیان می شود و این مسائل باید به طور صد درصد در صادرات اجرا وگرنه باعث بروز مشکلات فراوانی هم برای شخص صادر کننده و هم در برند پسته ایران و رفسنجان خواهد شد.

نحوه صادرات پسته به آلمان

به علت اینکه فاصله ایران و رفسنجان با کشور آلمان و کشور های اتحادیه اروپا نسبتا زیاد است، کمتر ارسال بار تناژ پسته با استفاده از کامیون صورت می گیرد، روش دریایی بهترین آن برای تناژ و مقدار پایین و مغز های پسته که وزن بالایی ندارند، روش هوایی می تواند به عنوان یک روش خوب بحساب آید.

شرایط صادرات پسته رفسنجان به اروپا

شرایط صادرات پسته به اروپا به دو مولفه اصلی وابسته است، یکی قیمت و دیگری سلامت پسته، و داشتن این دو مولفه توامان، می تواند صادرات پسته رفسنجان را به اروپا تسریع بخشد.
قیمت پسته هر چه در محدوده قیمت جهانی پسته باشد قطعا بهتر است، و در مقوله سلامت پسته به ویژه افلاتوکسین هم به دلیل مقررات اروپا، این مورد باید مقدارش با قوانین اروپا مطابقت کند، والا پسته را به طور کلی معدوم می سازند.

منبع: شرکت داریس

مطلب پیشنهادی

پسته بسته بندی شده

فروش پسته بسته بندی شده برای صاردات

یکی از رایج ترین انواع بسته بندی عمده پسته برای فروش و صادرات این محصول …

دیدگاهتان را بنویسید