پسته داریس
خانه / پسته احمد آقایی / سفارش پسته صادراتی احمد آقایی

سفارش پسته صادراتی احمد آقایی

آیا امکان سفارش پسته صادراتی، برای وزن بالا و زیاد وجود دارد؟ پسته صادراتی احمد آقایی به چه شکل هایی در اختیار مردم قرار می گیرد؟
رقم احمد آقایی یکی از پسته های صادراتی ایران می باشد که باغ های اختصاص داده شده به این پسته در حال گسترش است.
شکل کشیده پسته احمد آقایی موجب شده است که گزینه ای مناسب، برای تهیه پسته مهمانی ها باشد. علاوه بر شکل، طعم این پسته نیز در انتخاب رقم خریداری شده بسیار حائز اهمیت می باشد و احمد آقایی جز ارقام خشمزه و خوش طعم به حساب می آید.
البته قابل ذکر است که به طور کلی پسته ایرانی به خاطر موقعیت خاک و آب و هوایی، جزء پرورش دهنده های پسته های خوشمزه می باشد که این امر تایید شده توسط بسیاری از کشورهای مختلف می باشد.

پسته صادراتی

عرضه پسته صادراتی

انواع مختلف پسته های صادراتی من جمله؛ پسته احمد آقایی به خاطر تولید انبوه به شکل های مختلفی در اختیار مردم قرار داده می شود که از جمله این روش ها می توان به خرید مجازی و سفارش پسته مورد نیاز اشاره کرد.
تهیه حجم بالا از پسته به خاطر خاص بودن مشتری هایش کمی سخت بوده و تنها برخی از مراکز فروش پسته، به عمده فروشی این محصول می پردازند.
در خرید از دنیای مجازی و فروشگاه اینترنتی، فقط کافی است مشتری وزن و رقم پسته مورد نیاز خود را سفارش دهد تا خرید و فروش انجام بگیرد.
علاوه بر آنچه که گفته شد، قیمت پسته خریداری شده توسط سایت های فروش پسته، به صرفه تر از برخی روش های دیگر می باشد. چرا که واسطه های بین باغداران پسته و مردم کم شده و از هزینه های گزاف کاسته می شود.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش انواع پسته احمد آقایی در سراسر کشور

پسته یکی از انواع خشکبار و آجیل های پر طرفداری بوده که علاوه بر طعمی خوشمزه دارای خاصیت های شگفت انگیزی نیز برای بدن و سلامتی می باشد. پسته دارای ارقام مختلفی ب

دیدگاهتان را بنویسید