پسته داریس
خانه / خلال پسته سبز / خلال پسته صادراتی سبز قزوین

خلال پسته صادراتی سبز قزوین

خلال پسته صادراتی ایران در قزوین تولید و به فروش می رسد، از ویژگی های اصلی و مهم این فرآورده پسته را می توان به رنگ سبز و سایز سوزنی آن اشاره نمود، که اتفاقا هم مشتریان صادراتی هم به دنبال این چنین محصولی نیز هستند.

خلال پسته صادراتی در جایجای دنیا مصرف کننده دارد و می توان از جمله فرآورده های پسته را نام برد که بازار های خوبی ار نیز توانسته برای خود ایجاد کند. به طور کل هر محصولی که قبلش در داخل کشور توانسته باشد که ۱ روند تولیدی را پست سر بگذارد، هم به اشتغال زایی کشور کمک کرده و هم می تواند برند و محصول ایرانی را جهانی کند و به عبارتی هم ۱ ارزش افزوده به دارائی های کشور بیافزاید.

خلال پسته صادارتی در کشور های مهمی همچون امارات، لبنان، ترکیه، هند، چین و کشو رهای اروپایی فروش خوبی دارد و هر کجا صنعت شیرینی پزی، مواد خوراکی و همچنین شکلات سازی وجود داشته باشد، خلال پسته هم در آنها کاربرد دارد و فروش قابل توجهی در آن کشور ها به خود اختصاص می دهد.

 

خلال پسته صادراتی قزوین

استان قزوین از مهمترین مراکز تولید و پخش خلال پسته صادراتی درجه یک با رنگ سبز بی نظیر است و در هر کجای دنیا که مشتریانی به دنبال خلال پسته سبز و درجه یک باشند در اولین گام به دبال خرید خلال پسته قزوین هستند.

خلال پسته قزوین از مغز پسته بدست می آید و اسلایس ها و برش های آن مطابق با درخواست مشتری از سایز درشت تا سایز ریز که به آن سوزنی نیز گفته می شود، قابل انجام است و همچنین نوع بسته بندی های صادراتی این محصول، کارتن و پلاستیک ها ۵٫۵ کیلویی است، که هر ۴ تای آن در یک مادر کارتن جای گرفته و سپس شیرینگ می شود.

خلال پسته صادراتی

مطلب پیشنهادی

خرید خلال پسته سبز ایران

خرید خلال پسته سبز ایران

خرید خلال پسته سبز اعلا در ایران به دو نقطه از کشور مربوط است، که …

دیدگاهتان را بنویسید