پسته داریس
خانه / پسته فندقی / خرید پسته فندقی عمده درجه یک کرمان

خرید پسته فندقی عمده درجه یک کرمان

خرید پسته فندقی به صوت عمده از استان کرمان سبب می شود، که خرید با نرخ روز انجام گردد و همچنین ارتباط موثر با تولید کنندگان این محصول برقرار شود.

یکی از محاسن خرید پسته فندقی به صورت مستقیم این است که می توان آن را با قیمت روز تهیه کرد و همچنین چون این خرید مستقیم بوده از نوسانات و تغییرات قیمت پسته فندقی آگاه شد.

در زمینه خرید پسته فندقی وقتی به صورت عمده آن را تهیه کنند، قطعا خرید صادراتی است چون این پسته کمتر در بازار داخل به عنوان پسته آجیلی مطرح است و همچنین سفارش داخل معمولا روی تناژ نمی باشد.

پسته فندقی را می توان با بسته بندی صادراتی انجام داد و همچنین اگر مشتریان خارجی بخواهند این پسته را طعم دار خرید نمایند، این امکانات وجود دارد که آن را با هر طعم دلخواه تولید و عرضه نمود، و معمولا هم هر منطقه با توجه ذائقه مردمان خود پسته طعم دار را سفارش می دهند، مانند کشور روسیه که طرفدار شور نمک دریایی هستند و همچنین کشور های اروپایی که پسته فندقی شور نمک زیر ۱ درصد را می خواهند.

 

خرید پسته فندقی استان کرمان

خرید پسته فندقی در استان کرمان با توجه به اینکه بیشترین سطح زیر کشت درختان پسته در این استان مربوط به این رقم است به صورت عمده انجام می گیرد و حداقل تناژ برای صادرات این پسته ۵ تن و برای بار آجیلی ۱ تن می باشد، وقتی سفارش زیر این مقدار باشد، دیگر به قیمت عمده محاسبه نمی گردد.

پسته فندقی در بازار پسته ایران به عنوان اولین و مهمترین پسته صادراتی شناخته می شود و همچنین در کل کشور به ویژه استان کرمان چون درخت این پسته مقاوم تر در برابر سرما و آفت بوده اکثرا کشاورزان پیوند آن را به درختان خود می زدند و به همین دلیل تولید آن در کشور بالا بوده است.

خرید پسته فندقی عمده درجه یک کرمان

منبع: بازار پسته فندقی

مطلب پیشنهادی

ارزانترین قیمت پسته فندقی خندان در تهران و شهرستان ها

پسته یکی از مغذی ترین و خوشمزه ترین اجزای آجیل بوده که به دلیل دارا بودن انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان و غیره خواص فراوانی برای بدن دارد و مشتریان بسیاری در د

دیدگاهتان را بنویسید