پسته داریس
خانه / دسته‌بندی نشده / پسته صادراتی فندقی ایران

پسته صادراتی فندقی ایران

پسته فندقی ایران در بازار صادرات جهانی از چه سهمی برخوردار است؟ پسته صادراتی فندقی به چه شکل هایی در بازار به فروش می رسد؟
پسته فندقی ایران پر فروش ترین پسته در ایران و جهان می باشد که بنا به دلایل مختلفی که مهمترین آن طعم و قیمت ارزان این رقم می باشد، فروخته می شود.
مناطق مختلفی از کشور دارای باغ های پسته فندقی هستند که هر ساله میزان قابل توجهی از این محصول به کشور های خارجی صادرات می شود.
به عبارت روشن تر می توان گفت ایران بیشترین سهم صادراتی در پسته را دارد و رقم فندقی بالاترین میزان صادرات را به خود اختصاص داده است.

پسته فندقی ایران

نحوه فروش پسته فندقی

این پسته همانطور که در بالا اشاره شد به خاطر قیمت مناسب برای کاربردهای مختلفی در صنایع غذایی و دارویی بیش از بقیه رقم ها مورد توجه می باشد.
آنچه که می توان از پسته به دست آورد و رقم فندقی پسته انتخابی برای این مصارف می باشد، مواردی همچون موارد زیر می باشد:
روغن پسته
کرم صبحانه
بیسکویت و ویفر
در لوازم بهداشتی مانند صابون و مرطوب کننده.
به همین خاطر پسته فندقی در بازار های مختلفی با ویژگی های فروش متفاوت عرضه می شود.
یکی از مراکز فروش معتبر و فعال پسته، سایت فروش پسته ایران می باشد که هر ساله حجم بالایی از انواع پسته و محصولات مختلف مربوط به این محصول از طریق مرکز نام برده به فروش می رسد و توانسته رضایت خریدار و فروشنده را نسبت به این مدل معاملات جلب کند.
این فروشگاه رابطی بین باغداران مناطق مختلف از پسته می باشند که مشتریان سراسر کشور را به آنها معرفی می کند تا بهترین معامله برای دو طرف قرار داد اتفاق بیفتد.
همچنین به راحتی می توان از این طریق پسته برداشتی را به صادرات رساند و برای کشور های مختلف دنیا ارسال کرد.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

قیمت مغز پسته بسته بندی شده

خرید پسته ومغز پسته از مغازه های آجیل فروشی به صورت بسته بندی یا فله ممکن است. پسته یکی از انواع آجیل و خشکبار است که مصرف آن در بین ایرانیان از قدمت زیادی برخو

دیدگاهتان را بنویسید