پسته داریس
خانه / پسته خندان / پسته خندان خام بهترین مولتی ویتامین سالمندان

پسته خندان خام بهترین مولتی ویتامین سالمندان

بدن سالمندان نیازمند کدامین مواد معدنی و ویتامین ها می باشد؟ آیا می دانستید پسته خام با ویژگی خندانیش بهترین مولتی ویتامین مورد توصیه برای اقشار سالمند است؟
می دانید که پسته به عنوان برترین میوه با ارزش غذایی بی شمار شناسایی و معرفی شده که قشر های مختلفی می توانند نیاز های جسمانی خود را از طریق استفاده آن تامین نمایند.
گفتنی است افراد سالمند جزو اقشاری هستند که تغذیه سالم و البته مغذی برای آنان پر اهمیت تلقی می شود و از آنجایی که آنان در بیشتر اوقات نمی توانند خوراکی های متفاوت را استفاده کنند باید از جایگزین های مناسبی استفاده کنند.
چرا که بدن نیازمند ویتامین، کلسیم، روی، فسفر و املاح گوناگونی که ارگان های بدن بدان احتیاج دارند، می باشد.

پسته خام

پسته تامین کننده نیاز غذایی بدن سالمندان

توصیه بر این هست که افراد پیر از غذا های سبک با کمترین حجم استفاده کنند و هر گونه ماده غذایی مقوی که بتواند تامین کننده نیاز آنان باشد بهترین انتخاب است به عنوان مثال از شیر و لبنیات نباید غافل شد.
گفتنی است بدن انسان نیازمند گروه های مختلف ویتامین هاست که بسیار در سوخت و ساز بدن نقش دارند اما افزایش سن، جذب ویتامین ها را با مشکل مواجه کرده و ادامه این روال بدن را با کمبود هایی مواجه می کند اما آهن و بسیار از موارد دیگری هستند که سالمندان باید در تامین آن و حفظ سلامتشات توجه نمایند.
می توان گفت بسیاری از نیاز های بدن از طریق مغز های مغذی چون پسته جواب داده می شوند، چرا که پسته میوه ای سرشار از انرژی است که می تواند همانند یک قرص مولتی ویتامین و حتی بسیار بهتر از آن عمل نماید زیرا نه تنها تامین کننده ویتامین های بدن است بلکه سایر املاح را نیز به راحتی تامین می نماید و خون سازی آن زبانزد است.

پسته خام بهترین مولتی ویتامین

با پسته می توان به جنگ انواع بیماری ها رفت و به راحتی می توان با هر گونه ضعف و مشکل ناشی از بلوغ، بارداری و پیری مقابله کرد، زیرا در غنی بودن آن هیچ شکی نیست و کاملا تایید شده می باشد.
اما بهتر است بدانید، برای اینکه سلامت کامل را با پسته دنبال کرد، پسته خام و تازه بهترین انتخاب است زیرا هیچ تغییر شیمیایی حاصل از پخت در آن اثر نداشته و خواص مواد موجود در آن به همان قوت خود باقیست.
پسته خام
چرا می گوییم پسته بهترین مولتی ویتامین است؟
مولتی ویتامین ها دارو هایی هستند که در قالب قرص ارائه می شوند و با ماموریتی که دارند تکامل غذایی را به همرا می آورند لذا اغلب افرادی که نمی توانند نیاز های خود را با خوردن غذا تامین کنند به استفاده از آن روی می آورند.
این مکمل حاوی انواع ویتامین ها بوده به ویژه گروه B که کامل در آن جای گرفته اند.
دانستنی است که روغن موجود در پسته همه آنچه را که بدن نیاز دارد را تامین کننده است از این رو این روغن در دارو سازی و تهیه مکمل ها نقش ایفا می کند.
برخی از فوایدی که پسته دارد و بهتر است افراد سالمند و … به آن توجه داشته باشند عبارت است از:
افزایش هموگلوبین و خون سازی در بدن اتفاق می افتد.
ضمانتی ایده آل برای سلامت ها چشم ها می باشد.
دوستداران قلب نباید از خوردن پسته غافل باشند.
سلامت و شادابی پوست را به ارمغان می آورد.
با آنتی اکسیدان پسته می توان به مقابله با سرطان پرداخت.
و …
ذکر این نکته لازم است در انتخاب پسته باید دقت کرد که حتما طبیعی خندان باشد چرا که خندانی مصنوعی از کیفیت و مرغوبیت پسته می کاهد لذا پسته ای بهترین است که با خندانی خود در سلامتش را تایید کند، این یعنی اینکه مراحل رشد را کامل طی کرده اند.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

فروشنده پسته فندقی

آگاهی از فروشنده پسته فندقی خندان در هر شهر

آگاهی از فروشنده پسته فندقی به صورت عمده در هر شهر تعیین کننده خوبی برای …

دیدگاهتان را بنویسید