پسته داریس
خانه / پسته صادراتی / قیمت خرید پسته صادراتی ایران

قیمت خرید پسته صادراتی ایران

آیا می دانستید که پسته یکی از کاملترین و بهترین منابع تغذیه ای است . پسته منبع کاملی از فیبر و ویتامین های معدنی مورد نیاز بدن است . امروزه بخش کشاورزی با بکارگیری تکنولوژی های روز دنیا توانسته تولیدات پسته درجه یک خود را افزایش دهد و رقیب مهم و جدی آمریکا در این بخش برای صادرات به اروپا شود . شما نیز می توانید با خرید پسته مرغوب این منبع غذایی کامل را در برنامه غذایی خود قرار دهید . برای آشنایی بیشتر با انواع پسته و نحوه خرید به ادامه مطلب توجه فرمایید.

قیمت خرید پسته صادراتی ایران

قیمت روز پسته احمد آقایی در تهران

قیمت روز پسته احمد آقایی در تهرانخرید پسته تازه و درجه یک از دغدغه های مهم مردم و مشتریان است زیرا این محصول پس از گذشت مدت زمانی به لحاظ مزه و طعم تغییر می کند حتی همین تازگی و طعم بی نظیر پسته ایران سبب تمایز آن از دیگر رقبا این محصول است .

پسته ی احمد آقایی که به تازگی به انواع پسته ها اضافه شده و کشت این محصول به سرعت در حال گسترش است اما در همین مدت کوتاه محبوبیت بسیاری در میان مردم پیدا کرده است.

امروزه با توجه به شرایط کشت و زحماتی که کشاورزان عزیز در تولید این محصول بی نظیر متحمل می شوند باعث شده قیمت پسته ۹۸ فراز و نشیب هایی را در بازار طی کند .

از آنجایی که این محصول با تنوع در تولید رو به رو است و همین تنوع باعث شده قیمت آن نیز در بازار های خشکبار تهران مختلف باشد .

مشتریان و خریداران نیز می توانند با ما در ارتباط باشند و خریدهای خود را به آسانی با ما تجربه کنند .

  

خریداران پسته درجه یک تولید ایران

خریداران پسته درجه یک تولید ایراناز دیگر انواع پسته می توان به پسته اکبری اشاره کرده که یکی از لوکس ترین و و بهترین نوع پسته از نظر تجار و بازرگانان است . 

این خشکبار منحصر به فرد سالانه در کشور ما در استان های مختلفی  مانند کرمان، سمنان، رفسنجان و . . . کشت می شود . به جرات می توان گفت که پسته یکی از پرطرفدارترین خشکبار موجود است . 

نحوه خرید و فروش پسته اکبری و دیگر پسته به عوامل بسیاری مرتبط است که برخی از آن ها عبارت است از :

  •  محل خرید  
  • حجم و میزان سفارش 
  • روش خرید
  • درجه کیفیت 
  • فصل خرید

بازار خرید پسته مدتی است که با رقبای بسیاری روبرو شده که مهمترین آن ها آمریکا می باشد که به یکی از رقبای جدی ایران در زمینه تولید و فروش پسته و صادرات آن در چند سال اخیر شده است . البته قابل ذکر است که تولید ایران با تولیدات آمریکا تقریبا برابر است اما آمریکا توانسته با قیمت های بسیار پایین بازار های بین المللی را از آن خود کند ناگفته نماند که طعم ویژه ی پسته ی ایرانی که به طور طبیعی و بدون هیچ مواد افزودنی می باشد خود را از میان تمام رقبا متمایز می کند .

خریداران می توانند با مراجعه به بازار پسته ایران نیاز خود چه برای خرید های عمده ی صادراتی و چه برای خرید برای بازار داخلی را تامین کنند . 

اگر به این بازار ها دسترسی نداشتید می توانید با مراجعه به وب سایت های معتبر انواع این محصولات را به صورت آنلاین عرضه می کنند به آسانی و ساده ترین روش و با کمترین هزینه خرید خود را با هر حجم و اندازه ای انجام دهید . 

 

بازار خرید پسته تازه بسته بندی شده

بازار خرید پسته تازه بسته بندی شدهدر دنیای مدرن امروزه که بسته بندی در بازار هدف حرف اول را می زد نحوه ارئه این محصول با ارزش بسیار مهم است تا هم برند و نام تجاری در میان آنان شناخته شود و هم محصول با کیفیت و تازه به دست مشتری یرسد . 

برای خرید پسته تازه بسته بندی شده می توانید با ما در ارتباط باشید .

مطلب پیشنهادی

شرکت صادراتی پسته بسته بندی شده

یک نمونه از خشکبار هایی که در ایران تهیه می شود و در تمام دنیا مشتری دارد پسته می باشد. شرکت صادراتی پسته بندی شده بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول ها را برای

دیدگاهتان را بنویسید