پسته داریس
خانه / پسته آب خندان / فروش پسته آب خندان اکبری و فندقی

فروش پسته آب خندان اکبری و فندقی

فروش پسته آب خندان رقم های اکبری و فندقی در بحث ضادرات و بازار داخلی در حال افزایش است زیرا نرخ پسته های طبیعی خندان بسیار در سال ۹۷ بالا رفته است.

فروش پسته آب خندان همانند پسته طبیعی خندان و برای خریدارانی که قیمت پسته برایشان از کیفیت مهم تر باشد، این نمونه پسته برایشان مناسب تر است.

پسته های آب خندان به دلیل اینکه از پسته دهان بسته یا دربسته تولید می شود و این نمونه از گرم مغز پایین تری به نسبت پسته های طبیعی خندان دارند، از کیفیت پایین تری برخوردار هستند.

همه ارقام پسته را می توان پسته دهان بسته هاشونو تبدیل به آب خندان نمود، و هر مشتری به نسبت نیاز خود آن نوع آب خندان را سفارش می دهند.

پسته های آب خندان به دو نوع چکشی و معمولی تولید می شوند و معمولا هم پسته های کله قوچی و فندقی به صورت چکشی و پسته های اکبری، احمد آقایی و بادامی به صورت معمولی و تاثیرات سرد و گرم آنی تبدیل به خندان می گردد.

 

فروش پسته آب خندان اکبری

فروش پسته آب خندان اکبری به خصوص زمانی که پسته طبیعی خندان آن قیمت بالای دارد، از رونق بهتری برخوردار است و از آن برای تهیه آجیل استفاده می کنند.

پسته اکبری آب خندان همچنین از نظر رنج قیمت از همه ی پسته های آب خندان گران تر هستند به خصوص انس های زیر ۲۴ دانه که مصرف آجیلی هم دارند.

همان طور که ذکر شد پسته های کشیده را با استفاده از روش سرد و گرم آن تبدیل به خندان می کنند، به صورتی که ابتدا پسته را داغ کردن و بالافاصله آن را در داخل آب یخ ریخته تا دهان آن ترک بخورد و تبدیل به خندان گردد.

 

فروش پسته آب خندان فندقی

فروش پسته آب خندان فندقی بر عکس پسته اکبری برای صادرات اکثرا صورت می پیذیرد و عمده آنهم به کشور های نظیر چین و ترکیه ارسال می گردد.

پسته آب خندان فندقی به همراه پسته کله قوچی روند تولیدش به مانند پسته اکبری و کشیده هاست، ولی یک مرحله اضافه تر نیز دارند و آنهم چکش خوردن است.

ابتدا  این دو رقم پسته را با استفاده از نیروی انسانی و چکش ترک های ریز در آن ایجاد کرده و سپس آن را با سیستم سرد و گرم آنی آنها را تبدیل به پسته طبیعی خندان می کنند.

فروش پسته آب خندان فندقی

مطلب پیشنهادی

قیمت پسته آب خندان اکبری درجه 1

قیمت پسته آب خندان اکبری درجه ۱

قیمت پسته آب خندان اکبری به اگر درشت و درجه ۱ باشد قیمت بالایی می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید