پسته داریس
خانه / پسته صادراتی / عرضه کننده پسته صادراتی بسته بندی شده ممتاز

عرضه کننده پسته صادراتی بسته بندی شده ممتاز

یکی از خوشمزه ترین دانه های آجیلی ایران پسته است. این خوردنی خوشمزه که بیشتر به صورت خام یا بوداده و نمکی استفاده می شود جزو برترین صادرات غیر نفتی ایران است. پسته صادراتی باغ های ایران مشتریان زیادی در بازارهای جهانی دارد. این محصول مقوی و مغذی دارای مقادیر بالای پتاسیم، آهن و کلسیم می باشد. بسیاری از ویتامین ها مانند ویتامین ب 6، آ، کا، سی و کربوهیدرات ها و اسیدهای آمینه در این دانه ریز مقوی وجود دارند. قیمت پسته صادراتی بسته به نوع و کیفیت محصول در بازار متفاوت است.

عرضه کننده پسته صادراتی بسته بندی شده ممتاز

قیمت روز پسته صادراتی در بازار

قیمت روز پسته صادراتی در بازارفروش پسته باغ های ایران در بازار های جهانی قدمت چند هزار ساله دارد. در سال های اخیر کشورهای چین و آمریکا هم اقدام به کشت این محصول خوشمزه کرده اند. با وارد شدن این کشورها به بازار جهانی این محصول و اعمال تحریم های اقتصادی فراوان آمریکا علیه ایران، فروش محصولات ایرانی کم شده است.

انواع پسته صادراتی از باغ های مناطق مختلف ایران به دست می آید. این دانه های ریز و خوشمزه معمولا به دو صورت دهان بست و دهان باز از درخت چیده می شوند. دانه های دهان بست به سه صورت روانه بازار می شوند. به همان صورت دهان بست، برای تولید مغز پسته و یا به روش های مکانیکی دهان باز می شوند.

قیمت روز این محصول بسته به میزان تقاضای بازار متفاوت است. در برخی مواقع که محصول کشور آمریکا به خاطر اقلیم گرم و خشک آن کاهش یابد، محصولات ایرانی مشتری بیشتری خواهند داشت. 

معرفی و انواع پسته صادراتی ایران

معرفی و انواع پسته صادراتی ایران تولید پسته در ایران در انواع احمد آقایی، کله قوچی، فندقی و اکبری است. پسته درجه یک به صورت خندان و در بسته بندی های شیک و مناسب روانه بازار پسته می شود. انواع مختلف پسته در ایران در شهر های مختلف کرمان و دامغان کشت می شود. هر یک از مدل های این محصول ویژگی های مخصوص به خود را دارند و جزء پرفروش ترین مدل های پسته در بازار های داخلی می باشند.

برای مثال پسته های کله قوچی مغز بسیار درشتی دارند و به نقاط مختلف جهان صادر می شوند. صادرات این محصول مفید و ارزشمند اغلب به کشور ترکیه صورت می گیرد. این کشور در همسایگی ایران قرار دارد و بخش مهمی از مبادلات تجاری خود را با کشور ما انجام می دهد.

بزرگترین تولید کننده پسته

بزرگترین تولید کننده پسته این محصول در استان های زیادی از کشورمان تولید می شود. شهرهای مختلف این استان ها، در باغ های بزرگ این محصول را در انواع مختلف پرورش می دهند. با توجه به اقلیم متفاوت هر شهر، نوع خاصی از محصول در آنجا تولید می شود.

جالب است بدانید که ایران تنها کشور جهان است که محصولات ارگانیک باغی و جنگلی تولید می کند. محصولات ارگانیک قیمت بالاتری نسبت به نوع معمولی دارند.

بعضی شهرها از قدیم صادر کننده این محصول بوده اند و به عنوان مراکز اصلی تولید این محصول شناخته می شوند. 

فروش عمده پسته درجه یک به صورت عمده

فروش عمده پسته درجه یک به صورت عمده علاوه بر آجیل فروشی ها مراکز و فروشگاه های فروش خشکبار زیادی در سطح کشور این محصول را به صورت عمده می فروشند.
از آنجا که ایرانیان در مناسبت های مختلف مانند شب یلدا و عید نوروز اقدام به خرید مقدار زیادی آجیل می کنند، این محصول بازار فروش خوبی دارد. فروشگاه های اینترنتی نیز محصولات با کیفیت و درجه یک را به مشتریان عرضه می کنند.

با توجه به این که قیمت این محصول از سایر دانه های آجیلی بیشتر است گاه ممکن است برای خرید این کالا با قیمت مناسب مجبور شوید در صف های طویل فروشگاه ها بایستید.

یک خرید آنلاین و اینترنتی از یک فروشگاه معتبر می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. خرید آنلاین به شما امکان انتخاب بهترین محصول با مناسب ترین قیمت را می دهد.

مطلب پیشنهادی

شرکت صادراتی پسته بسته بندی شده

یک نمونه از خشکبار هایی که در ایران تهیه می شود و در تمام دنیا مشتری دارد پسته می باشد. شرکت صادراتی پسته بندی شده بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول ها را برای

دیدگاهتان را بنویسید