پسته داریس
خانه / دسته‌بندی نشده / صادرات انواع پسته ایرانی به لندن

صادرات انواع پسته ایرانی به لندن

صادرات پسته ایرانی به لندن به چه شکلی امکان پذیر می باشد؟ برای صادرات انواع پسته از ایران به سایر نقاط جهان چگونه می توان اقدام کرد؟
پسته ایرانی به خاطر داشتن کیفیت بالا و طعم مطلوب، در سطح جهان محبوب قرار گرفته است و کشور های اروپایی من جمله لندن به خاطر همین ویژگی پسته ایرانی، طالب این محصول هستند.
به همین علت میزان صادرات پسته ایرانی سیر صعودی را دارد و هکتار های اختصاص داده شده برای این محصول به مرور زمان بیشتر می شود.
به عبارت دیگر می توان گفت؛ پسته محصولی است که می توان روی آن سرمایه گذاری کرد و از چندین جهت مفید واقع می شود، که از جمله این موارد می توان به نکات زیر اشاره کرد:
اشتغال زایی
سرمایه گذاری مطمئن
افزایش پوشش گیاهی
تأمین حفظ سلامتی جامعه
همانطور که گفته شد پسته محصولی است که ارزش اقتصادی و غذایی بسیار بالایی دارد و جای توجه بیشتر به این محصول نیاز می شود.

صادرات پسته ایرانی

نحوه صادرات پسته ایرانی

هر محصولی برای اینکه به مرحله صادرات برسد باید مراحلی را طی کند و مهمتر از هر چیزی نحوه صادرات می باشد که باغدار بتواند محصول خود را به نقاط مختلف جهان ارسال کند.
همانطور که می دانید برای این منظور و جذب مشتری، به شکل های مختلفی می توان اقدم کرد و باید با شرکت ها و یا نهادی همکاری داشته باشد.
یکی از این شرکت ها که به صورت گسترده در تمام نقاط دنیا فعالیت می کند، شرکت آراد می باشد که در حوزه صادرات انواع پسته نیز فعالیت می کند و می توان از این طریق برای فروش پسته اقدام کرد.
این شرکت معاملات خود را به صورت اینترنتی و مجازی انجام می دهد به خاطر همین مزایای خاصی برای دو طرف معامله می تواند داشته باشد.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

قیمت مغز پسته بسته بندی شده

خرید پسته ومغز پسته از مغازه های آجیل فروشی به صورت بسته بندی یا فله ممکن است. پسته یکی از انواع آجیل و خشکبار است که مصرف آن در بین ایرانیان از قدمت زیادی برخو

دیدگاهتان را بنویسید