پسته داریس
خانه / پسته کرمان / شرکت های صادر کننده پسته کرمان

شرکت های صادر کننده پسته کرمان

شرکت های صادر کننده پسته و آنهایی که مستقیم پسته ایران را صادر می کنند را می توان لیست آنها را از اتاق بازرگانی استان کرمان تهیه نمود و همچنین نام آنها را از اینترنت نیز جستجو کرد.

شرکت های صادر کننده پسته در استان کرمان و دیگر استان ها بسیار زیاد هستند، اما آنهایی که می توانند به تمامی نیاز های مشتریان به خصوص مطابق با قوانین تجارت بین الملل پاسخگو باشند کم بوده و به هین علت علاوه بر پیدا کردن این شرکت بهتر است، که یک مکاتبات بین المللی ساده و همچنین رزومه کاری از آنها اخذ نمود و سپس اقدام به خرید از این شرکت کرد.

 

لیست شرکت های صادر کننده پسته استان کرمان

همان طور که ذکر شده لیست شرکت های صادر کننده را می توان از مبادی که در بالا گفته شد پیدا کرد و همچنین راه های اعتبار سنجی آنها نیز گفته شد و این شرکت ها قادر هستند موارد زیر را برای مشتریان خود بر اساس ترم قرارداد های فی ما بین انجام دهند:

  1. ارائه پیش فاکتور معتبر
  2. ارائه لیست عدل بندی
  3. گواهینامه های مربوطه و لازم برای صادرات پسته
  4. تحویل پسته بر اساس ترمز های حمل و نقل
  5. و همچنین مشاوره لازم و تخصصی رایگان

که البته خیلی از این شرکت های این موارد را بعد بستن قرار دارد انجام می دهند، اما هستند شرکت های معتبر که مشاوره تخصصی و رایگان را به تمامی مشتریان خود انجام داده واین مشاورده هم تا عقد قرار دارد صورت می پذیرد.

یکی از موارد مهمی که باید حتما این شرکت ها انجام دهند، اینکه قیمت پسته را متناسب با بازار هدف گذاشته و باعث شوند روند سفارش دائمی و همیشگی شود و همچنین انواع فرآورده های پسته را مطبق به همین روش های ذکر شده تحول مشتریان صادارتی چه ایرانی و چه خارجی دهند.

شرکت های صادر کننده پسته

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پسته کرمان با قیمت مناسب

 پسته به عنوان یک محصول منحصر به فرد شناخته شده است که مورد توجه بسیاری از بازار های داخلی و خارجی قرار گرفته است. در گذشته این خشکبار غذای اشراف زادگان بود و ف

دیدگاهتان را بنویسید