پسته داریس
خانه / خلال پسته / خلال پسته مرغوب برای صادرات

خلال پسته مرغوب برای صادرات

خلال پسته مرغوب در اولین پارمتری که چک می شود رنگ آن است و بعد از آن برش های که بر روی مغز پسته ایجاد شده تا خلال پسته تولید گردد، این محصول برای صادرات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

خلال پسته مرغوب ایران از جمله محصولات زیر مجموعه پسته است، که در دنیا بسیار شناخته شده می باشد و برای تزئین مواد غذایی از آن بهره می برند و به اکثر کشور های اروپایی و آسیای صادر می شود.

صادرات خلال پسته مرغوب از سمت ایران با بسته بندی کارتن و پلاستیک است و اگر قرار باشد زمان حمل و نقل زیاد طول بکشد، باید حتما از نظر دمایی چک شود، یعنی تا بتوان از حمل یخچال دار برای این محصول اسفاده نمود.

خلال پسته مرغوب در استان های:

  1. کرمان
  2. قزوین
  3. بزد
  4. خراسان

تولید می شود، که در این میان بهترین خلال های پسته در دو استان کرمان و قزوین بدست می آید.

 

خلال پسته مرغوب قزوین و کرمان

استان قزوین در تولید خلال پسته مرغوب ید طولانی دارد و محصول شهر های قزوین و بوئین زهرا این استان از نظر کیفیت بی نظیر بوده و در صادرات هم اکثرا از نوع خلال پسته قزوین به دلیل قیمت مناسب بهره می برند.

استان کرمان هم به همین صورت که فقط خلال پسته مغز کال آن کیفیت تاپ و عالی دارد و همچنین از آن به عنوان گران ترین خلال پسته یاد می شود و نوع معمولی آن از درجه کیفیت به مراتب پایین تری به نسبت خلال پسته استان فزوین بهره می برد.

در زمان صادرات خلال پسته به این نکته باید اهمیت داد، که آیا مقصدی که قرار است این محصول ارسال شود، به چه مسائل بهداشتی اهمیت می دهند، به خصوص که کشور های اروپایی که در بحث افلاتوکسین بسیار حساس بوده و باید محصول عاری از این قارچ به این منطقه صادر شود.

خلال پسته مرغوب

 

مطلب پیشنهادی

خرید خلال پسته سبز ایران

خرید خلال پسته سبز ایران

خرید خلال پسته سبز اعلا در ایران به دو نقطه از کشور مربوط است، که …

دیدگاهتان را بنویسید