پسته داریس
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید پسته مرغوب و با کیفیت

خرید پسته مرغوب و با کیفیت

کدام مناطق به پرورش و تولید پسته مرغوب و با کیفیت می پردازند؟ علت موفق بودن در تولید پسته با کیفیت چه چیز هایی می تواند باشد؟ خرید پسته مرغوب از چه طریقی صورت می گیرد؟
امروزه در جهان به خاطر کشف فواید بی شمار پسته برای بدن انسان و بالا بردن قدرت ایمنی بدن در برابر بیماری های مختلف و لاعلاج، به پرورش و کاشت درخت پسته می پردازند و هر ساله تعداد هکتارهایی که به باغ پسته اختصاص داده می شود بیش از سال گذشته می باشد.

منطقه پیدایش پسته

آسیای شرقی منطقه ای است که برای بار اول با پسته و درخت آن آشنا شده است و به گفته محققان، کشف درخت پسته بالای چهار هزار سال قدمت دارد.
ایران جزء مناطق اولیه رویش پسته می باشد و بدیهی است که این امر به خاطر شرایط مساعد خاک و هوای این نقطه از جهان باشد.

کیفیت پسته ایرانی

در حال حاضر ایران از نظر مرغوب بودن و کیفیت پسته در سطح جهانی رتبه دار می باشد و سهم مهمی در صادرات پسته به بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.
علت موفقیت در عرصه صادرات پسته، همانطور که گفته مهیا بودن شرایط مناسب برای رشد بهتر میوه درخت پسته می باشد که در نهایت به بار آوری پسته، با کیفیت بالا می انجامد.

پسته ایران دارای بهترین طعم می باشد و لذیذ بودن این میوه ایرانی زبان زد همه می باشد. البته تنوع محصول در کنار مرغوب بودن، عاملی دیگر برای موفق بودن در صادرات پسته می باشد. همانطور که می دانید ایران تولید کننده بیش از نود رقم پسته می باشد که بالای ده نوع از ارقام مختلف به مرحله تولید انبوه و صادرات رسیده است.
خرید پسته مرغوب ایران از راه های مختلفی امکان پذیر است که می توان به خرید آنلاین اشاره کرد تا مشتری بتواند به راحتی با فروشنده و تولید کننده پسته در ارتباط باشد و رقم مد نظر خود را خریداری نماید.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

قیمت مغز پسته بسته بندی شده

خرید پسته ومغز پسته از مغازه های آجیل فروشی به صورت بسته بندی یا فله ممکن است. پسته یکی از انواع آجیل و خشکبار است که مصرف آن در بین ایرانیان از قدمت زیادی برخو

دیدگاهتان را بنویسید