پسته داریس
خانه / پسته صادراتی / خرید انواع پسته صادراتی ایرانی

خرید انواع پسته صادراتی ایرانی

اگر به دنبال مغزی پر خاصیت می گردید قطعا پسته دامغان با فواید خوراکی و درمانی فراوان می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. ایرانی یکی از قطب های بزرگ تولید و صادرات پسته در جهان است. این مغز ترد و خوشمزه که داخل پوسته ای سخت چون مروارید پنهان شده سرشار از املاح معدنی و ویتامین ها است که می تواند تا حد زیادی بدن را تقویت کرده و نیاز آن را برطرف کند. با تقویت سیستم ایمنی سلامتی را تضمین می کند. از خلال این مغز سبز رنگ و با ارزش در صنعت شیرینی پزی و مواد غذایی استفاده می شود. خرید انواع پسته صادراتی با کیفیت بالا بهترین گزینه برای مصرف کنندگان است. 

خرید انواع پسته صادراتی ایرانی

مشخصات و ویژگی های پسته اکبری

مشخصات و ویژگی های پسته اکبری مهمترین و برترین مشخصات پسته اکبری که آن را نسبت به نمونه های دیگر متمایز می کند درشت بودن آن است و در واقع از انواع سایز پسته این نمونه توپر است و مغزی سبز خوشرنگ دارد و پوست آن کاغذی است و به راحتی می توان دانه را از داخل پوسته درآورد. این محصول در بازارهای داخلی و خارجی بیشترین طرفدار را دارد و به صورت عمده و بسته بندی به فروش می رسد.

این پسته گلچینی از بهترین تولیدات ایرانی است که سهم بالایی از صادرات غیر نفتی را به خود اختصاص می دهد. این مدل در واقع کشیده ترین است که حالتی خندان دارد که در دنیا مشهور است و از نظر تجاری ارزش زیادی دارد. 

معرفی انواع پسته و سایز آنها

معرفی انواع پسته و سایز آنهابرای معرفی انواع پسته و سایز آن ها باید به سراغ تولیدی بروید. این مغزیجات در شکل های متنوعی تولید می شوند که برخی از نظر کیفیت سطح بالایی دارند. این تولیدات به طور کلی به دو دسته:

  • پسته بادامی
  • پسته فندقی

تقسیم می شوند که هر کدام نمونه های مختلفی از جمله:

  • کله قوچی و اوحدی در گروه فندقی ها جای دارند و شکلی گرد مانند با مغزی درشت دارند
  • اکبری و احمد اقایی  ممتاز و سفید هستند و در گروه بادامی ها جای دارند چون به صورت کشیده و خندان هستند. 

درصد خندانی نمونه های اول بسیار زیاد است و مغز آن ها رنگی ارغوانی و پوسته آن ها استخوانی کرم رنگ است و نمونه بادامی درصد خندانی بسیار زیادی داشته و مغز ارغوانی و پوست روشن است. 

بهترین و پرفروش ترین پسته ایرانی

بهترین و پرفروش ترین پسته ایرانی پرفروش ترین و بهترین نوع پسته از خانواده فندقی و بادامی است. نمونه هایی که درشت هستند و پوستی نازک دارند و درصد خندانی آن ها بالا باشد و مغزی سبز ارغوانی داشته باشند فروش بالایی را به خود اختصاص می دهند. ایران از یکی بزرگترین تولید کنندگان پسته مرغوب است که توانسته بازارهای داخلی خارجی را در دست بگیرد.

نمونه های اکبری و کله قوچی و فندقی و … همه جز بهترین ها هستند و طرفداران خاص خود را دارند. کیفیت بالا و قیمت مناسب رقابت را برای خرید تشدید کرده است. شرکت های بازرگانی این محصولات درجه یک را به بازاهای خارجی تزریق می کنند که سوداوری زیادی به همراه دارد. 

قیمت فروش پسته فندقی در بازار

قیمت فروش پسته فندقی در بازار قیمت فروش پسته فندقی در بازار متفاوت است و بستگی به کیفیت و نوع و نحوه فروش آن دارد. به طوری که هر چه کیفیت بالاتر باشد ارزش بیشتری را در بازار به خود اختصاص می دهد. تورم و شرایط حاکم بر بازار باعث شده تا نرخ مغزیجات طی سال های اخیر افزایش چشمگیری پیدا کند که اگر چه با توجه به گدر زمان امری طبیعی است اما بر بازار تاثیر زیادی می گذارد. 

تولید کننده در فرآیند تولید نرخی مشخص و مناسب را برای این تولیدات مشخص می کند از این رو خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی مناسب و مقرون بصرفه خواهد بود. هر چه میزان تولید و عرضه در بازار بیشتر می شود قیمت ها کاهش پیدا کرده و در نقطه مقابل قدرت خرید مشتری افزایش پیدا می کند. 

مطلب پیشنهادی

شرکت صادراتی پسته بسته بندی شده

یک نمونه از خشکبار هایی که در ایران تهیه می شود و در تمام دنیا مشتری دارد پسته می باشد. شرکت صادراتی پسته بندی شده بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول ها را برای

دیدگاهتان را بنویسید