پسته داریس
خانه / دسته‌بندی نشده / بهترین بازار برای پسته ایران

بهترین بازار برای پسته ایران

پسته از چه راه هایی به دست خانواده ها می رسد؟ بهترین بازار پسته که ارائه دهنده انواع پسته ایران و خدمات رسانی برای مشتری، چه شاخصه هایی دارد؟
همانطور که می دانید ایران یکی از بزرگترین تولید کننده گان بهترین پستهمی باشد، که در حال حاضر مراحل توسعه باغ های پسته را در پیش رو دارد و همچنان به گسترش تولید این محصول پر از خاصیت می پردازد.
به همین دلیل راه های مختلفی برای عرضه پسته تعبیه شده است تا به راحتی بتوان رقم های مختلف پسته در اختیار خانواده های ایرانی ساکن در نقاط مختلف کشور فراهم شود.
حتی علاوه بر تامین پسته خانواده های این کشور، ایران توانسته سهم مهمی در تامین پسته ی بسیاری از مردم کشورهای مختلف داشته باشد.

بازار پسته ایران

بهترین فروش پسته ایران

برای عرضه پسته و ارائه آن به خانواده ها چندین راه وجود دارد که می توان این چنین نام برد:
بی واسطه و توسط خود باغدار؛ که این روش فروش، با وجود اینکه بهتر از همه گزینه ها می باشد و مقرون به صرفه است، اما محدود می باشد و امکان دسترسی برای همه وجود ندارد.
فروش پسته توسط شرکت های مربوطه؛ به دلیل قیمت گذاری مصوب روی بسته بندی های پسته و کم بودن تعداد واسطه ها می تواند گزینه خوبی باشد اما برای خرید، محدودیت ها و ظرفیت های خاص و تعیین شده ای وجود دارد.
فروش توسط دلال ها و برخی مغازه ها؛ این روش فروش به خاطر زیاد بودن تعداد واسطه های تامین کننده پسته، قیمت بیشتری را در فروش پسته خواهند داشت.
فروش توسط مراکز و فروشگاه های اینترنتی معتبر؛ به خاطر فروش عمده، بدون محدودیت در میزان ظرفیت پسته سفارشی، و همچنین کم بودن تعداد واسطه بین این مراکز با باغدار پسته، قیمت نهایی و اعلام شده برای فروش این محصول، بهترین حالت را دارد.
برای توضیح بیشتر مورد آخر باید گفت؛ علاوه بر ویژگی های ذکر شده، به خاطر خدمات دهی این مراکز برای رفاه بیشتر مشتری، دلیلی دیگر انتخاب این روش فروش می تواند باشد.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

قیمت مغز پسته بسته بندی شده

خرید پسته ومغز پسته از مغازه های آجیل فروشی به صورت بسته بندی یا فله ممکن است. پسته یکی از انواع آجیل و خشکبار است که مصرف آن در بین ایرانیان از قدمت زیادی برخو

دیدگاهتان را بنویسید