پسته داریس
خانه / مغز پسته / خرید اینترنتی مغز پسته سبز

خرید اینترنتی مغز پسته سبز

مغز پسته سبز کال در صنعت شیرینی پزی و همچنین تولید انواع کالباس ها و شکلات ها مورد استفاده قرار می گیرد و به همین منظور شرایط خرید اینترنتی آن کامل برای مشتریان این واحد های صنعتی و نیم صنعتی فراهم شده است.

مغز پسته سبز کال در دو نوع تولید و عرضه می شود، یکی مغز پسته کال با پوسته اولیه است و دیگری مغز پسته کال دو پوست شده که استان کرمان در تولید این نمونه از مغز در دنیا تک می باشد. نمونه های مغز های دو پوست شده که خود از کال با پوسته اولیه بدست می آید بر اساس رنگ سورت بندی می شوند، که طریق آن به این صورت است که گرید اول رنگ بسیار سبز تیره و سپس این گرید ها به ترتیب به سمت زرد تقسیم بندی می شوند و بعد از آن هم مغز های پسته لپه و دندانه که مخلوطی از گرید ها سالم را شامل می شوند، تقسیم بندی می گردند.

خرید و فروش مغز پسته سبز کرمان

تولید این نمونه از مغز سبز که منحصربفرد نیز هستند در شهر های کرمان، سیرجان و رفسنجان صورت می گیرد و خرید و فروش اینترنتی آن در کنار روش های قدیمی فروش نیز در این شهر های توسط شرکت های تولیدی و بازرگانی انچام می پذیرد. مغز پسته سبز هم برای کشور های نظیر ایتالیا، سوئیس، استرلیا، کانادا و چین هم صادر می گردند و خوبی آن نیز در این است که به دلیل تک بودن هیچ گونه رقیبی در دنیا با این کیفیت را دارا نیست.

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع مغز پسته کال سبز

مغز پسته کال یا همان سبز انواع و کلاس بندی های مختلفی دارد، که قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید