پسته داریس
خانه / پسته خام / خرید فله پسته خام رفسنجان

خرید فله پسته خام رفسنجان

پسته رفسنجان با قابلیت ممتاز کدامین بازار ها را در اختیار گرفته اند؟ خریداری پسته خام و شیرین به شکل فله مورد توصیه است یا پوشش های ویژه برای آن مناسب تر است؟
محصولی مانند پسته که گونه های متنوعی را شامل بوده و در سراسر این خاک یافت می شود خرید آن را سخت می کند زیرا همواره هدف رسیدن به بهترین کالا در نهایت کیفیت است و عدم شناخت کافی وسواس را به وجود می آورد.
بهتر است بدانید با اینکه رفسنجان را قطب پسته ایرانی می شناسند اما این میوه در هر جای خاک ایران که بروید به واقع بی نظیر و مرغوب است و نمی توان ایرادی بر آن گذاشت، کشور ما با توان بالا در گسترش باغ های پسته قصد دارد همچنان در تولید و صدور این طلای ناب و سبز رنگ پیشگام باشد چرا که مهد اصلی پرورش آن با مشکلاتی همچون خشکسالی دست به گریبان است که این ضرورت را به وجود می آورد.

محصول پسته رفسنجان در فله فروشی

همانطور که می دانید رفسنجان با پسته های ممتاز تولیدی مانند رقم اکبری در صدر پسته پروری ایران قرار گرفته و انبوه تولیدات فرآورده های متنوع را روانه بازار نیاز می کند.
خرید پسته رفسنجان
می دانید که بسته بندی علاوه بر اینکه بر ارزش اقتصادی کالایی می افزاید، به نوعی می تواند تضمینی اطمینان بخش برای سلامت آن نیز برشمرده شود همانند پسته مزمز که تحت کنترل کمی و کیفی قرار گرفته و بسته بندی می شوند، اما پسته ایران با مشکل بزرگ کم توجهی و کوتاهی در بسته بندی مواجه است و اغلب، روش های سنتی فروش که همان فله فروشی است به قوت خود باقی است روشی که ممکن است دیر یا زود به ساماندهی نهایی برسد اما در هر حال این روش تجاری هم اکنون رایج و جاری است.
پسته های که مزه دار می شوند و شوری آن نیز مورد پسند هر ذائقه ای است بسیار بیشتر از نوع خام در معرض آلودگی قرار می گیرند، لذا غالبا پسته های خام در فله مورد توجه هستند و مشتریان بیشتری دارند، همچنین صادرات پسته خام به دلیل تشخیص راحت تازگی اش بیشتر در جریان است.
بر همین اساس در خرید چنین اغذیه ای به صورت خرد و کلان بهتر است از آنهایی استقبال شود که پوششی دارند و بسته بندی ارجحیت دارد.

بازار فروش پسته رفسنجان

پسته های متمایز رفسنجان با پیروی از استاندارد های جهانی از مرز ها گذشته و با وجود خواهان بسیار با نام پسته ممتاز ایران وارد جوامع گوناگون شده اند، از جمله کشور هایی که متقاضی پسته رفسنجان هستند عبارتند از :
  • کشور های همسایه خلیج فارس
  • ژاپن و برخی کشور های آسیایی
  • غالب کشور های اروپایی
  • روسیه.
    منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

پسته فندقی خام

پایین ترین قیمت فروش پسته فندقی خام

پایین ترین قیمت فروش عمده پسته فندقی خام اعلا کرمان با کد ۳۱۵۶۳ جهت ارسال …

دیدگاهتان را بنویسید