پسته داریس
خانه / خلال پسته / قیمت خلال پسته سبز مرغوب

قیمت خلال پسته سبز مرغوب

انواع خلال پسته سبز و درجه یکی که در بازار موچود هستند کدامند؟ قیمت هر کدام به نسبت دیگری چه تفاوت های دارند و بهترین نوع اش کدام یک می باشد؟
خلال پسته از جمله فرآورده های پسته محسوب می شود که بسیار در بازار های هم داخل و هم بین الملل طرف دار توانسته بری خود ایجاد کند و عمده این محصول نیز در دو استان کرمان و قزوین تولید و عرضه می شود.
نکته مهم در مورد خلال پسته این است که، هرچه رنگ این محصول سبز تر باشد در نتیجه کیفیت و زیبایی بهتری دارد و با توجه به این موضوع از هر مغز پسته ای برای تولید خلال نمیتوان استفاده نمود، باید حتما رنگ مغز پسته کمتر و یا جتی اصلا، به سمت زرد میل پیدا نکرده باشد.

خلال پسته سبز کرمان

استان کرمان بزرکترین تولید کننده پسته در ایران و دنیایست و به طبع یکی از تولید کننده گان خلال پسته مرغوب و درجه یک نیز می باشد، بهترین نوع خلال پسته در این استان تولید می شود که خلال مغز کال نام دارد و از نظر قیمت و بها نیز گران ترین نوع خلال بشمار می رود و عمده این محصول هم برای صادرات از آن بهره می برند.
خلال پسته های کرمان که از مغز کال بذست نمی آیند، از نظر کیفیت و هم قیمت پایین تر از نوع مغز کال و همچنین تولیدات استان قزوین می باشند.

خلال پسته قزوین

استان قزوین و شهرستان های قزوین و بوئین زهرا هم در تولید انواع خلال پسته ید طولانی و خلال این استان نیز بسیار شهرت دارد و دلیل آن کیفیت و رنگ سبز روشن بینظیر آن است.
قیمت فروش خلال پسته قزوین به نسبت خلال مغز کال کرمان کمتر اما به نسبت خلال معمولی آن استان بیشتر است، و همین امر سبب شده که بسیار بازار خوبی را برای خود بتواند دست و پا کند.

منبع: شرکت داریس

مطلب پیشنهادی

خرید خلال پسته سبز ایران

خرید خلال پسته سبز ایران

خرید خلال پسته سبز اعلا در ایران به دو نقطه از کشور مربوط است، که …

دیدگاهتان را بنویسید