پسته داریس
خانه / پسته کالک / فروش عمده و خرده پسته کالک

فروش عمده و خرده پسته کالک

پسته کالک و مغز ویژه آن جزو برترین محصولات صادراتی است که در بازار داخل نیز خواهان دارد لذا فرآیند فروش خرده و عمده آن را از نمایندگی ها در بستر مدرن اینترنتی پیگیری کرد.
آنچه که از درخت پسته به دست می آید همگی خوب و پر کاربرد هستند و ما از کاربردشان در صنایع مختلف آگاهیم.
در واقع وجود تمامی املاح و مواد مغذی موجود در پسته آن را مقام بالایی بخشیده که حتی به صورت کال و نرسیده هم مورد استفاده قرار می گیرد.
در صورتی که از خواص پسته کالک سخنی به میان آوریم درمان اسهال و خاصیت ضد عفونی کننده آن از بارزترین نمونه هاست ضمن اینکه پوست سبزش نیز برای درمان برخی امراض مورد استفاده قرار می گیرد.
بر اساس آنچه گفته شد نباید از ویژگی ها و کاربردش در دارو سازی و طب، چشم پوشی کرد.

فروش ویژه پسته کالک

پسته هایی که زود تر از زمان مقرر از شاخه جدا و در جهت کاربرد های گوناگون در چرخه بهره وری قرار می گیرند کالک هستند این پسته ها با پوست نازکشان، مغز سبز رنگ یکنواختی دارند که یک مزیت مهم برای آن محسوب می شود، همین رنگ تیره تا چندین برابر قیمت را افزون می کند.
فروش این محصولات ضمن اینکه بیشتر بازار صادراتی داغی دارد برای مصارف داخلی نیز عرضه می شود.
امروزه فروش از طریق اینترنت رونق چشمگیری یافته لذا می توان همه محصولات را در موعد مقرر خود که اطلاع رسانی نیز می شود به بازار مصرف رساند این در حالی است که ثبت سفارشات صادراتی نیز از همین مسیر مقدور می باشد.
در صورتی که سفارشات خرد یا کلان باشد نیز امکان سفارش برای هر میزان وجود دارد و این یک مزیت عالی در تجارت مدرن محسوب می شود که هم منجر به کاهش هزینه ها می شود و هم ارتباط را با تمامی عاملین فروش می توان برقرار کرد.
خاطرنشان می شود پسته کالک مخصوص ایرانی برای فروش ویژه پس از چیدن از درخت پروسه لازم را برای خشک شدن گذرانیده و در بسته بندی هایی قرار می گیرد در حالی که سالم ترین محصول است و هیچ سم یا بیماری در آن یافت نمی شود.
گفتنی است مزیت مهم فروش اینترنتی در این است که واسطه ها حذف شده و ارسال موارد درخواستی در وقت تعیین شده صورت می گیرد.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

خرید پسته سبز

خرید اینترنتی عمده پسته سبز کالک رفسنجان

پسته کالک جزو بهترین نمونه پسته ها با مغز سبز رنگ است و همین ویژگی …

دیدگاهتان را بنویسید