پسته داریس
خانه / پسته کوهی / نمایندگی فروش پسته کوهی در تهران

نمایندگی فروش پسته کوهی در تهران

آیا داشتن نمایندگی فروش در مراکز مختلف و به ویژه تهران می تواند فروش پربار پسته را به ارمغان آورد؟ آیا مصرف پسته کوهی در ایران مقبول می باشد و برای فروش گسترده و پر سود نیازمند کدام راهکار هاست؟
پسته کوهی همانطور که از نامش پیداست دستاوردی منحصر به فرد از جنگل های واقع در رشته کوه ها و ارتفاعات ایران است و زاگرس استوار برای میزبانی آن بیشتر شناخته شده می باشد اما در کل این محصول ناب، آن شهرت مورد انتظار را ندارد و با این اینکه کمتر از پسته های معمولی نیست و با مزیت طبیعی بودن اعتباری فراتر می یابد اما از آن به عنوان پسته کوهی اعلا، ” کمتر شناخته شده ” یاد می شود.

مزیت داشتن نمایندگی فروش محصول پسته

نمایندگی های فروش با داشتن وظایفی بر گردنشان در راستای عملکرد تخصصی خود می توانند نبض بازار یک محصول خاص را به دست بگیرند لذا غالبا شاهد هستیم شرکت هایی که اسم و رسم یافته اند در شهر های مختلف نمایندگی دایر کرده و به نیاز های مخاطبانشان پاسخ می دهند، این قاعده برای پسته و خشکبار نیز حکم فرماست محصولی که بازار بزرگی را به خود اختصاص می دهد و لازم است برخی اقلام کمتر شناخته شده بیشتر مورد تبلیغ قرار گیرند.
برخی از وظایف نمایندگان فروش عبارتند از:
  • رسیدگی به درخواست های مشتریان و ثبت سفارش محصولات
  • بررسی قیمت ها، حجم و نوع سفارش
  • شناسایی بازار ها و مشتریان جدید با برنامه ریزی مدون و دقیق
  • شناسایی رقیبان، عملکرد آنها و برنامه ریزی برای بهتر بودن از آنها
  • تهیه گزارشات دوره ای از عملکرد ها و ارجاع به مرکز اصلی فروش
  • و …
پسته ایرانی دارای نمایندگی های فراوان است که غالبا حضورشان در مراکز بزرگ شهری قابل مشاهده می باشد با این وجود شاید یکی از دلایل کمتر شناخته شدن پسته کوهستان همین تبلیغات و کاستی های موجود برای آن در داخل کشور باشد.
بهتر است بدانید یقینا نمایندگی می تواند شناخت خوب یک محصول را با تبلیغ مناسب پی ریزی کنند چرا که کشور آمریکا با دایر کردن نمایندگی ها در اغلب کشور ها توانسته فروش خوبی را رقم بزند در حالی که ایران از چنین امکانی بی بهره است.
فروش پسته کوهی

فروش پسته کوهی در تهران

گفتنی است در تهران به عنوان مرکز و پایتخت ایران امکان مشاهده خدمات متنوع وجود دارد و نمایندگی های قدرتمند فروش پسته هم در این مرکز فعالیت می کنند، برخی نمایندگی ها انحصار محصولی را داشته و صرفا روی آن تمرکز کرده اند مانند پسته کوهی که محصول ویژه از برخی نقاط ایران است و همین تلاش های آنها راه صادرات را برای آنها باز کرده و برخی کارخانه های پسته در کشور به فراوری آنها می پردازند به طوری که محصولات آن را می توان در فروشگاه ها نظاره کرد، از این رو می توان گفت نمایندگی فروش نقش مثمرالثمری در فروش پربار پسته در کشور ایفا می کنند، چرا که تهران مرکزی مناسب برای ارسال انواع بار پسته به سراسر کشور می باشد.
خاطر نشان می شود با توجه به مسائل گفته شده در این مطلب شاهد فروش مقبول پسته کوهی در کشور نیستیم لذا فروش خوبش در کشور مستلزم به کار بستن راهکار هایی است که بخش اصلی آن را تبلیغات و دادن آگاهی به مردم تشکیل می دهد، به همین خاطر فضای مجازی، پزشکان و برنام های آموزشی بهتر می توانند در مورد مزیت های این نوع پسته طبیعی داد سخن بدهند.
با آگاهی بیشتر مردم از خواص پسته کوهی استفاده از آن را ترجیح داده خواهد شد و این می تواند دلیلی برای تکثیر بیشتر و محافظت این نوع میوه پسته باشد که امروزه از بذر و نهال آن برای پیوند با درختان معمولی استفاده می کنند.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

عرضه پسته کوهی ارگانیک

پسته کوهی اگر مقبول و محبوب شده است یکی از دلایلش مزیت های ارگانیکی آن …

دیدگاهتان را بنویسید