پسته داریس
خانه / خلال پسته سبز / نرخ انواع خلال پسته سبز

نرخ انواع خلال پسته سبز

دلیل بزرگ و اصلی تنوع در انواع خلال پسته سبز چیست؟ کدام یک از نوع های آن رنگ سبز روشن و زیبایی دارد؟
تنوع در خلال پسته که باعث می شود انواع در آن به وجود آید، رنگ آن است، و هرچه رنگ روشن تری خلال پسته داشته باشد، از درجه کیفیت بالای برخوردار می باشد.
خلال پسته تولیدی استان قزوین از بهترین رنگ در این حوزه فرآورده های پسته بهره مند است و سپس تولیدات استان های کرمان، یزد و خراسان به میان می آیند، زیرا تولیدات قزوین از رنگ فوق العاده روشنی برخوردار هستند.

صادرات انواع خلال پسته

خوشبختانه صادرات این محصول روند خوبی پیدا کرده به خصوص کشور های هند و ترکیه از مشتریان دائم آن هستند و این کشور ها هم از تولیدات قزوین بهره می برند و هم تولیدات استان های دیگر که با این حرکت می توانند رنج قیمتی مناسبی پدید آورند.

ترکیه و هند از جمله خریداران عمده انواع مغز و خلال پسته سبز ایرانی هستند و این محصولات با نرخ های متفاوتی قابلیت عرضه دارد.
در تمامی شهر های ایران که پسته کشت می شود، خلال مغز پسته نیز تولید می گردد، اما خلال کرمان و قزوین بیشترین میزان فروش را در کشور به خود اختصاص داده اند و در زمینه صادرات این محصول قزوین بر استان کرمان پیشه گرفته و به خاطر رنگ سبز روشن، خلالش شهرت زیادی در بازار های جهانی پیدا کرده است.
ترکیه، هند و … در صنعت شیرینی پزی، بستنی سازی و از این محصول استفاده بسیار می کنند.
انواع مختلف خلال دارای نرخ قیمت متفاوتی هستند که دو عامل رنگ و اندازه خلال اصلی ترین عوامل تعیین کننده ی نرخ آن هستند.

انواع خلال پسته سبز باکفیت بازار خوبی چه در داخل چه از نظر فرستادن به کشور های آسیایی و اروپایی دارد.
ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده خلال پسته در دنیا زبانزد است و این محصول را پس از فرآوری از مغز پسته به دست می آورد، کاربرد خلال پسته بیشتر برای موارد تزئینی انواع غذا، شیرینی ها است و کمتر برای طعم دهی مورد استفاده قرار می گیرد.
برای بخشیدن طعم پسته ای به مواد خوراکی یا از پودر پسته استفاده می کنند و یا از مغز های شکسته شده و ارزان قیمت.
بازار انواع فرآورده های پسته به تازگی توانسته رونق بسیار خوبی را در بین مشتریان خارجی کسب نماید و هر ساله بخش قابل توجهی از حجم تولید شده این محصول مطابق با استاندارد های صادراتی برای هر کشور، به آن ها ارسال می گردد.
پیش بینی می شود که انواع خلال پسته سبز، روند روبه رشدی را در بازار های جهانی به عنوان یک محوصل باکیفیت ایرانی کسب نماید.

منبع: شرکت داریس

مطلب پیشنهادی

خرید خلال پسته سبز ایران

خرید خلال پسته سبز ایران

خرید خلال پسته سبز اعلا در ایران به دو نقطه از کشور مربوط است، که …

دیدگاهتان را بنویسید