پسته داریس
خانه / پسته بسته بندی / قیمت پسته بسته بندی شده صادراتی

قیمت پسته بسته بندی شده صادراتی

قیمت پسته بسته بندی شده صادراتی در دو نوع فله و گرماژ تقسیم بندی می شوند، که معمولا هم تفاوت قیمت بالا، برای بسته بندی گرماژ و کوچک پسته اتفاق می افتد.

قیمت پسته بسته بندی شده فله مقدار بالایی به نیست و عمده آن، قیمت خود پسته است و آنهم فقط بسته بندی کارتن مقداری به قیمت پسته اضافه می شود، البته این نکته باید ذکر گردد اگر در بسته بندی کیسه گونی خریدار درخواست چاپ بر روی کیسه را داشته باشد، هزینه چاپ و کیسه به عهده خریدار است، در غیر این صورت معمولا هزینه کیسه گونی به عهده فروشنده می باشد.

در زمینه بسته بندی فله خیلی تنوع زیاد نیست زیرا مشتریان صادراتی محصول پسته، خلال پسته و مغز پسته را یا در کیسه گونی های ۵۰ کیلویی تا ۷۰ کیلویی و حامبو بگ ۱ تنی سفارش می دهند و یا کارتن پلاستیک و یا کارتن وکیوم.

در مغز پسته برای محموله های صادراتی به ویژه آنهایی که قرار است به وسیله دریا ارسال شود، از کارتن وکیوم استفاده می کنند تا آسیب رطوبت به مغز حداقل گردد.

 

قیمت پسته بسته بندی کوچک

قیمت پسته بسته بندی کوچک بسیار در قیمت نهایی پسته اثر می گذارد زیرا علاوه بر نرخ خود پسته، قیمت نوع بسته بندی، نوع طعم دار کردن، و هزینه های کارگری به اضافه می شود.

انواع بسته بندی که کارخانجات بسته بندی پسته انجام می دهند، شامل:

  1. بسته بندی قوطی فلزی
  2. بسته بندی سلفون با گرماژ مختلف
  3. بسته بندی سطلی
  4. بسته بندی جعبه ای

که باز در این میان بسته بندی نوع های ۱ و ۲ از همه بیشتر و رونق دار تر هستند.

تمامی پسته را می توان به درخواست مشتری بسته بندی نمود و حتی می توان اگر خریدار برند ثبت شده قانونی داشته باشد، با برند خود برایش تولید نمود، اما در این میان به قیمت پسته بسته بندی مبلقی به خاطر گواهینامه های بهداشتی و همچنین سیب سلامت به آن افزوده می گردد.

قیمت پسته بسته بندی کوچک

مطلب پیشنهادی

پسته بسته بندی شده برای صادرات

پسته بسته بندی شده برای صادرات

پسته بسته بندی شده برای صادرات از ایران در ۲ گروه تقسیم بندی می شود، …

دیدگاهتان را بنویسید