پسته داریس
خانه / پسته بادامی / قیمت پسته بادامی ممتاز رفسنجان

قیمت پسته بادامی ممتاز رفسنجان

رفسنجان به عنوان تامین گر بزرگ پسته کشور توان تولید پسته را در تنوع بسیار بالا دارد لذا پسته بادامی یکی از ارقام است که در رنج کیفی ممتاز و با دارا بودن قیمت بسیار ایده آل به بازار توزیع می گردد.
کرمان با نگینی چون رفسنجان توانسته شهره به تولید طلای سبز ایران شود.
این مرکز ظرفیت فراوانی در پرورش رقم های مختلف پسته داشته لذا تولید آن با موفقیت هایی همراه بوده است چرا که امروزه کشاورزی به روش های مدرن تجهیز شده و حتی کاشت نهال با تدابیر ویژه ای در دل خاک جای می گیرند، در واقع در عصر حاضر نهال پسته به صورت پیوندی و کاملا اصلاح شده با شناسایی اینکه کدام خاک بهترین قابلیت را برای پرورش آن دارد مورد کاشت قرار می گیرد.
یکی از پسته های مهم و صادراتی در مرکز کرمان نوع بادامی است که دارای تنوع کیفیت بوده و بیشتر با عنوان زرند معروف می باشد اما با این حال گستره ای وسیع از باغات رفسنجان به نوع بادامی اختصاص دارد.

پسته بادامی

خرید پسته بادامی رفسنجان با قیمت مناسب

گفتنی است نوعی از پسته را که حالت کشیدگی داشته باشد بادامی گویند اما بسیارند پسته هایی که با اندکی تفاوت در رنگ و اندازه در همین حالت رشد می یابند.
پسته احمد آقایی، خنجری دامغان و کله قوچی، همگی جزو ارقامی هستند که می تواند در رده بادامی ها قرارشان داد اما نوع مخصوص آن در مرکز رفسنجان و زرند حاصل می شود.
خاطرنشان می شود پسته های به دست آمده در رفسنجان بسیار خوش قیافه و خوش خوراک هستند، در حقیقت پسته این مرکز به خاطر سه ویژگی:
  • مزه ناب
  • سرخی رنگ مغز
  • روشنی پوست استخوانی
همواره جایگاه خاصی داشته و تجارت سودمندی رقم زده است.
پسته بادامی
مزیتی که پسته بادامی دارد این است که می تواند با انواع دیگر بادامی مخلوط شود و با قیمت ارزانتری وارد بازار شود.
علاوه بر این از این نوع پسته بسیار می توان در بازار ایران ملاحظه کرد بخش عمده ای نیز در چرخه تجاری به کشور های دیگر ارسال می شوند.
ذکر این نکته لازم است که برخی کشور ها بسیار مشتاق خرید چنین اقلامی از ایران هستند زیرا پسته ایران در کل گران و البته منحصر به فرد است و همه کشور ها از جمله روسیه توان واردات پسته با حداکثر قیمت را ندارند لذا از اقلام ارزانتر که نقشی در تعدیل بازار ایفا می کنند استقبال می کنند.
گفتنی است پسته بادامی با رنج کیفی ممتاز و قیمتی ایده آل در بازار پخش می شود در حالی که می توان به شکل گرمی در قالب های خاص یا فله به خرید آن پرداخت و متحمل هزینه ای متناسب شد لذا این قلم کالا مشتریان زیادی را به سوی خود جلب می نماید همچنین فروش فله آن نیز همچنان در بازار آجیل کشور در جریان است که می توان به صورت خام و مزه دار به خرید آن پرداخت.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

فروش پسته بادامی

فروش پسته بادامی برشته آجیلی راور

پسته بادامی جزو ارقام کشیده ی این محصول به شمار می رود و نوع برشته …

دیدگاهتان را بنویسید