پسته داریس
خانه / پسته کوهی / قیمت فروش پسته کوهی شیراز

قیمت فروش پسته کوهی شیراز

پسته کوهی اغلب از چه مناطقی مورد برداشت قرار گرفته و بازار را تحت تاثیر قرار می دهند؟ آیا شیراز در فروش پسته وحشی محلی خود عملکرد خوبی داشته است؟ قیمت انواع پسته شیراز چقدر است؟
گفتنی است تنوع گونه گیاهی در ایران اعجاب انگیز بوده و در میان آنها نوعی میوه با شباهت بی نظیر به پسته با همان خصوصیات وجود دارد که پسته کوهی یا بنه نام گرفته و اکنون تجارت را نیز تحت تاثیر قرار داده است.
پسته کوهی که دانه ای ریز و متوسط می باشد با رسیدگی کامل طعم اصل و مطلوب خود را یافته و هسته آن با مغز گیری صنعتی در تجارت مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که اغذیه ای ارگانیک محسوب می شود و از این بابت تحت آزمایشات قرار گرفته و گواهی های لازم را نیز دارد.
بنه ایرانی در خراسان، کردستان، ایلام، کرمان، فارس و … رویش دارد و خوشبختانه برخی از مناطق در حفظ و نگهداری آن اهتمام بالا ورزیده اند مانند سرخس و شیراز که اکنون نمونه محصول آنها در سبد تجاری پسته نمود واقعی دارد.
از ارکان دارای اهمیت برای فروش پسته، قیمت است لذا برخی شهرستان ها این کالا را با ارزش گذاری اصولی که توسط تولید گران منطقه ای است روانه بازار می کنند برای اطلاع دقیق از نرخ و شرایط فروش باید ابتدا با نمایندگی ها تماس برقرار کرد.

مطلب پیشنهادی

عرضه پسته کوهی ارگانیک

پسته کوهی اگر مقبول و محبوب شده است یکی از دلایلش مزیت های ارگانیکی آن …

دیدگاهتان را بنویسید