پسته داریس
خانه / خلال پسته / قیمت خلال پسته سبز قزوین

قیمت خلال پسته سبز قزوین

قیمت خلال پسته اول به رنگ سبز آن بستگی دارد و بعد از آن است که سایز آن مطرح می شود و در میان انواع تولیدات خلال، نوع تولیدی شهر قزوین و استان کرمان از مرغوبیت قابل قبولی بهره می برد.

اینمحصول از جمله فرآورده های پسته است که بسیار خواهان در بازار های جهانی دارد و بهترین و مرغوب ترین خلال نیز در ایران تولید می شود. خلال پسته قزوین از پسته قزوین برست می آید که نمونه ریز محسوب می شود و عمده پسته این شهر هم برای تولید خلال از آن بهره می برند.

در تولید این محصول، اول پوسته مغز پسته را جدا می کنند تا سبزی مغز هویدا شود و سپس با استفاده از دستگاه های صنعتی و نیم صنعتی برش را بر روی مغز آغاز می کنند، تا خلال پسته تولید و آماده فروش شود

در میان انواع سایز های خلال پسته سبز آنها که ریز و به قولی سوزنی هستند عالی ترند و از آنها برای تزئین انواع مواد خوراکی و غذایی چه خانگی و چه کارخانه ای بهره می برند، که از نظر قیمت خلال پسته، نیز بالاتر از انواع دیگر خلال ها که سایز متوسط دارند، می باشند.

قیمت انواع خلال پسته

همن طور که ذکر شد قزوین از شهر های مهم تولید کننده این محصول در ایران است اما کرمان نیز ید طولانی در تولید این محصول دارد و حتی گران ترین قیمت خلال پسته نیز منعلق به تولیدات این استان است که از معز پسته کال برست می آید.

این محصول ها شامل خلال پسته قزوین، بوئین زهرا، مغز کال کرمان و معمولی کرمان است که در میان این انواع مختلف خلال پسته قزوین و مغز کال کرمان بهترین نوع اند و از نظر قیمت خلال پسته هم اوب مغز کرمان و بعد نوع شهر قزوین بیشتر بها را دارند.

مطلب پیشنهادی

خرید خلال پسته سبز ایران

خرید خلال پسته سبز ایران

خرید خلال پسته سبز اعلا در ایران به دو نقطه از کشور مربوط است، که …

دیدگاهتان را بنویسید