پسته داریس
خانه / پسته دامغان / فروش پسته کله قوچی خام دامغان

فروش پسته کله قوچی خام دامغان

فروش پسته خام به چه شکلی هایی انجام می شود؟ پسته کله قوچی دامغان برای چه مواردی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و مناسب باشد؟

یکی از انواع رایج استفاده از پسته، شکل خام پسته می باشد که به صورت های مختلفی به بازار عرضه می شود. و بهترین نوع استفاده از این محصول، شکل خام آن می باشد. چون خاصیت پسته به آسانی و به طور کامل جذب بدن می شود و برای هیچ گروهی سنی ضرری ندارد.

انواع کاربرد پسته خام

از کاربرد هایی که می توان برای پسته خام نام برد، موارد زیر می باشد:
• روغن گیری پسته
• پودر پسته
خلال پسته
که این ها به صورت های مختلف فله ای و بسته بندی شده، به شکل عمده و خورده، در بازار عرضه می شود.

بعد قبل
اسلاید 1 |
اسلاید 2 |
اسلاید 3 |
بعد قبل

پسته کله قوچی دامغان

همانطور که می دانید رقم های مختلفی وجود دارد که در بازار به فروش می رسد. و از این میان پسته کله قوچی از انواعی است که به صورت تجاری و تولید انبوه در بازار مطرح می باشد.
همچنین شایان ذکر است که یکی از شهر های پرورش دهنده پسته، دامغان می باشد که درصدی از رقم های صادراتی را پسته کله قوچی دامغان تشکیل می دهد.
به طور کلی پسته ایرانی جزء با کیفیت ترین پسته های تولیدی جهان می باشد که مورد پسند بسیاری از نقاط دنیا می باشد، و می توان گفت در موارد مختلف استفاده از پسته، محصول ایرانی و من جمله پسته کله قوچی دامغان کاربرد و کارایی دارد.
یکی از مراکز فروش پسته دامغان، سایت های فروش پسته ایران می باشد که شما به راحتی می توانید پسته مورد نظر خود را خریداری کنید، بدون اینکه زمان قابل توجهی را برای خرید پسته صرف کرده باشید.

قیمت پسته دهن بست کله قوچی دامغان

شاید خیلی از مردم دلیل بوجود آمدن پسته دهن بست را نداند که برای این عزیزان باید گفت که درخت وقتی توانایی این را نداشته باشد که تمامی مغز پسته ها را به حد رشد کامل برساند مقدار از پسته به صورت دهن بسته و مقداری به صورت روی آبی و گو و مقداری هم پوک می شوند.

بهترین نمونه پسته دهن بست آن است که مغزش در 100 گرم دهن بست 50 گرم باشد یعنی 100 گرم پسته دهن بست را وزن کردن و مغز آن را بیرون می آورند اگر وزن مغز آن 50 گرم باشد نمونه دهن بست بهترین حالت است.

از پسته دهن بست کله قوچی دو نوع استفاده می شود‍ یکی برای مغز آن و دیگری برای تولید پسته دهن بست که قیمت نوع مغزی آن بیشتر از نمونه آبخندان است.

شهر دامغان از بزرگترین تولید کنندگان پسته در ایران است که انواع مختلفی از پسته را با کیفیت بالا تولید می کند.

قیمت خرید پسته از باغدار دامغان

قیمت خرید پسته از باغدار در حال حاضر به مانند کذشته نیست که تفاوت چشمگیری داشته باشد و این امر هم تماما بر می گردد به اینترنت و فضای اینترنت که باغدار و کشاورز به طور آنلاین از قیمت های روز پسته آگاه می باشد.

در زمینه قیمت گذاری هم تمام روند به عهده بازار است و عرضه و تقاضا و همچنین نرخ ارز دخالت مستقیم در قیمت نهایی پسته می گذارد.

یکی از بازار مهم در تعیین قیمت پسته شهر دامغان است که می توان با مراجعه با بازار این شهر از قیمت روز این محصول اطلاع کسب نمود.

فروشگاه فروش اینترنتی پسته سیرجان و رفسنجان

شهر های سیرجان و رفسنجان از مهمترین و بزرگترین تولید کنندکان پسته در ایران و جهان هستند و بازار این دو شهر نق بی انکاری در تعیین قیمت و همچنین عرضه پسته در بازار دارند.

یکی از مهمترین عوامل در تععین قیمت پسته وجود بازار های این دو شهر است ک در نتیجه با افزایش چشمگیر فضای مجازی و اینترنت فوشگاه ها و فروش اینترنتی در دو بازار این شهر بوجود آمده اند که این امر سبب شده که تمامی مشتریان و فعالن حوزه پسته از قیمت بروز این محصول آکاه شوند.

فروشگاه های اینترنتی پسته در این دو شهر پسته را هم می توان به صورت آنلاین و درگاه پرداخت مستقیم و هم به صورت اینترنتی که قبل از اقدام به خرید نمونه آن را دریافت کرد به فروش می رسد.

خرید و فروش پسته صادراتی دامغان

همان طور که ذکر شد بازار شهر دامغان از مهمترین ها در زمنیه پسته است که می تواند انواع پسته صادراتی را در آن به صورت مستقیم خریداری نمود.

از ویژگی های مهم بازار این شهر می توان عرضه 12 ماه پسته در آن دانست که بسیار از فعالین این حوزه را به این شهر می کشاند و قیمت های خرید و فروش پسته صادراتی در این شهر مطابق رنج بازار های جهانی است.

پسته های مهم برداشتی در این شهر را می توان:

  • پسته کله قوچی
  • پسته خنجری
  • پسته اکبری
  • پسته عباس علی
  • پسته شاهپسند

نام برد البته چون پسته ها منطقه کرمان بیشتر در سطح جهان شناخته تر شده اند عموم این پسته با نام های تجاری پسته استان کرمان در بازار های بین المللی عرضه می شوند.

خرید پسته کله قوچی شور

پسته کله قوچی چون یک پسته آجیلی محسوب می شود نوع شور شده ی آن بسیار خریدار دارو و عمده محور خرید آن هم برای بازار های مطرح شهر های تبریز و تهران است. همچنین نمونه شور آن برای کشور های نظیر لبنان و چین ارسال می شود.

بهترین انس پسته کله قوچی برای خرید آجیلی و شور انس 18 تا 22 دانه است که اتفاقا بازار های مهم عربی هم این بازه انسی را بیشتر سفارش می دهند.

پسته کله قوچی را می توان به احتی از بازار شهرهای دامغان رفسنجان سیرجان و سبزوار خرد کرد اما اگر به دنبال باکیفیت ترین کله قوچی ایران هستید کله قوجی محدوده شهر رفسنجان به عنوان با کیفیتترین نمونه در دنیا شناخته می شود.

طعم های شور قابل عرضه شامل:

  • شور آبلیمویی
  • شور زعفرانی
  • شور معمولی
  • شور با نمک زیر 1 درصد

که هر کدام از این طعم های شور مطابق با نیاز مشتریان و ذائقه آنها و همچنین بازار هدف بین المللی قابل انجام شدن هستند.

 

مطلب پیشنهادی

لیست ارزان ترین قیمت پسته کله قوچی اعلا در تهران

 اگر شما به چند فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید می توانید لیست ارزان ترین قیمت پسته کله قوچی اعلا در تهران را مشاهده کنید. ارزان ترین پسته بر اساس کیفیت، طعم

دیدگاهتان را بنویسید