پسته داریس
خانه / پسته رفسنجان / فروش پسته رفسنجان در تهران

فروش پسته رفسنجان در تهران

فروش پسته رفسنجان در انواع مختلف بویژه نوع های آجیلی در شهر تهران رونق خوبی دارد و بهترین نوع پسته ای که برای تهیه آجیل در این شهر از آن استفاده می کنند، رقم اکبری می باشد.

تهران از خریداران بزرگ پسته شهر رفسنجان است و پسته را به دو کنظور سفارش می دهند اول برای تهیه و تولید آجیل که به آن پسته آجیلی می گویند و دوم شرکت های بزرگ بازرگانی که در این شهر واقع اند پسته صادراتی درخواست دارند.

پسته های صادراتی و آجیلی کاملا با هم متفاوت است، زیرا فروش پسته رفسنجان که به منظور صادرات است بهتر است که رنج قیمت پایین تری داشته باشد.

پسته های صادراتی در مرحله اول باید بتواند با قیمت پسته جهانی رقابت کند و تا رقابت را از دست ندهد.

همان طور که ذکر شد شهر تهران به دو منظور پسته را سفارش می دهد، که یکی از آنها پسته آجیلی است، زیرا این شهربه تنهایی بزرگترین مصرف کننده پسته در کشور می باشد.

 

فروش پسته رفسنجان در انواع آجیلی

فروش پسته رفسنجان به منظور آجیل حجم بسیار بالایی دارد، به خصوص برای شهر تهران که این نمونه پسته ها را زیاد سفارش می دهند.

تمامی پسته ها قابلیت عرضه به عنوان آجیلی را دارند اما معروف ترین آنها پسته اکبری است و بعد از آن پسته کله قوچی می باشد.

بازار تهران معمولا بالغ بر ۶۰ درصد پسته های آجیلی لوکسی که سفارش می دهند پسته اکبری خندان رفسنجان است و بعد از پسته کله قوچی را سفارش می دهند.

در مورد پسته اکبری این نکته قابل ذکر است، که بهترین نوع آن پسته اکبری دستچین شده ۱۰۰ درصد رفسنجان می باشد، که در آجیل فروشی ها لوکس به فروش می رسد.

فروش پسته رفسنجان با بسته بندی های کیسه گونی و کارتن انجام پذیر است و همچنین می توان انواع پسته آجیلی را با طعم های مختلف عرضه نمود.

فروش پسته رفسنجان در تهران
فروش پسته رفسنجان در تهران

مطلب پیشنهادی

قیمت پسته فندقی در رفسنجان

جزئیات قیمت پسته فندقی صادراتی در رفسنجان

جزئیات بیشتر قیمت پسته فندقی در رفسنجان با انس ۳۴ از نوع درجه یک که …

دیدگاهتان را بنویسید