پسته داریس
خانه / خلال پسته قزوین / خلال پسته قزوین سبز خرید صادراتی

خلال پسته قزوین سبز خرید صادراتی

خلال پسته قزوین سبز در زمان بعد از برداشت و تولید آن یعنی مهر ماه خرید صادراتی و سفارشات صادراتی آن آغاز می شود و اکثر مشتریان خارجی در این زمان قصد خرید این محصول و دیگر فرآورده های آن را می کنند.

خلال پسته قزوین سبز در گروه فرآورده های پسته ایران قرار دارد که سبیار هم معروف و با کیفیت است و مشتریان خارجی بسیار یرا هم در زمان فصل تولید این محصول یعنی هرماه به داخل کشور می کشاند و فرصت استثنائی هم می باشد که علاوه بر خلال پسته قزوین دیگر محصولات و فرآورده های مربوط به پسته را به این مشتریان عرضه نمود.

هرچه خلال پسته قزوین رنگ سبز و سایز سوزنی تری داشته باشد، به قیمت خرید آن افزوده می شود و همچنین مشتریان صادراتی این محصول هم دنبال خرید خلال پسته سوزنی و سبز رنگ شهر قزوین می باشند و اگر رنگ سبز تیره خلال پسته برایشان اهمیت یابد، خلال مغز کال کرمان را در اولویت قرار می دهند.

بعد از شهر قزوین شهر های بوئین زهرا، کرمان، رفسنجان و سیرجان در تولید خلال پسته معمولی و مغز کال نام آشناتر هستند و خرید های عمده صادراتی هم در این محموعه شهر ها اکثرا به وقوع می پیوندد.

 

خلال پسته قزوین با مشخصات صادراتی

خلال پسته قزوین با مشخصات صادارتی شامل کیفیت خود محصول و همجیین نوع بسته بندی و نحوه نگهداری آن است، یعنی خلال پسته باید از رنگ سبز و همچنین اسلایس های یکنواخت بهره ببرد، که این شامل مشخصات صادراتی خود محصول است و نحوه بسته بندی و نکهداری آن در بسته بندی کارتن و پلاستیک ۵٫۵ کیلویی و اگر قرار باشد به مدت طولانی آن را نگه داشت، باید در سرد خانه آن را حفظ نمود.

خلال پسته صادراتی سبز قزوین با این ویژگی های ذکر شده را باید تهیه نمود و یهترین روش هم این است، که آن را از تولید کننده آن خریداری کرد.

خلال پسته قزوین صادراتی

مطلب پیشنهادی

قیمت خلال پسته سبز

قیمت خلال پسته سبز در بازار

قیمت خلال پسته هرچه رنگش آن به سمت سبز روشن و تیره باشد کیفیت بالاتری …

دیدگاهتان را بنویسید