پسته داریس
خانه / پسته بسته بندی / بازار فروش بهترین پسته بسته بندی شده

بازار فروش بهترین پسته بسته بندی شده

بهترین نوع بسته بندی پسته برای فروش نوع سلفون و فوطی فلزی یا همان کنسروی است که در بازار های داخل و خارج قابلیت عرضه خیلی خوبی دارد. پسته های که برای بسته بندی شدن از آنها بهره می برند باید بر اساس نیاز های دقیق مشترین انجام گیرد که هر کدام با شناخت دقیق بازار هدف خریدار امکان پذیر است.

شناخت بازار هدف می تواند به فروش بیشتر منجر شود به عنوان مثال وقتی بررسی شود، که در کشوری به مانند روسیه پسته های ارزان قیمت مصرف دارد یا قوانین صادرات مربط به ارسال بسته بندی چگونه است، همینها به صورت جمع می تواند به رونق بازار فروش پسته بسته بندی شده که قرار است در داخل ایران تولید شود، کمک کند.

بازار داخل معمولا چون اکثرا پسته را به صورت فله تهیهمی کند فروش پسته بسته بندی شده حجم بالایی نیست اما همین مقدار با بهترین نوع بسته بندی و با پسته های مرغوب توانسته عدد خوبی را برای خود ایجاد کند و معمولا هم پسته های طبیعی خندان را به منظور بسته بندی استفاده می کنند که باعث افزایش کیفیت محصول ارائه شده می گردد.

 

انواع بسته بندی پسته برای فروش

در بالا گذرا به نوع بسته بندی پسته اشاره شده که معمولا اکثرا سفارشات حول محور این دو نوع بسته بندی می چرخد، که اتفاقا هم در بازار خارج هم فروش پسته بسته بندی شده هم به همین دو نوع وابسته است، در بهترین حالت، تولید پسته به بسته بندی قوطی فلزی برای صادرات با وزن های ۲۰۰ و ۳۵۰ گرم که محصول داخل آن طعم دار شده باشد و برای فروش داخل نوع سلفون های ۵۰ تا ۲۰۰ گرمی به صرفه است، چون نیاز بازار این موارد را می طلبد و دلیل آنهم قیمت تمام شده آن است، زیرا قیمت سلفون پایین می باشد اما قیمت قوطی فلزی بالا و برای صادرات چون تبدیل به ارز می گردد و حمل و نگهداری آن در مقصد بهتر است، از این نوع بهره می برند.

مطلب پیشنهادی

خریدار پسته بسته بندی شده نمکی صادراتی

خریدار پسته بسته بندی شده نمکی صادراتی

خریدار پسته بسته بندی صادراتی بیشتر کدام کشور ها هستند؟ علاوه بر طعم نمکی کدام …

دیدگاهتان را بنویسید