پسته داریس
خانه / پسته بسته بندی / پسته بسته بندی شده برای صادرات

پسته بسته بندی شده برای صادرات

پسته بسته بندی شده برای صادرات از ایران در ۲ گروه تقسیم بندی می شود، که اولین آن برای پسته های فله است و دومین آن برای بسته بندی های کرچک و گراماژ پایین.

پسته بسته بندی شده در گروه اول که عمده صادرات از ایران را نیز تشکیل می دهد، شامل:

  1. بسته بندی با کیسه گونی
  2. بسته بندی با کارتن

نوع بسته بندی با کیسه گونی مرسوم ترین نوع است و معمولا هم برای کشور های که نیروی کار ارزان است با وزن ۵۰ کیلویی عرضه می شود و در کشور های که نیروی کار ارزان نیست، آن را با جامبو بگ های ۱ تنی که بتوان آن را به راحتی با لیف تراک حمل نمود و یا اگر با جامبو بگ میسر نشد، کیسه گونی های ۵۰ کیلویی را با تعداد مشخص تا وزن ۱ تن را در پالت گذاشته تا پالت را به وسیله لیف تراک بتوان حمل کرد.

بسته بندی کارتن و پلاستیک و بسته بندی کارتن و وکیوم معمولا برای مغز پسته و خلال پسته از آن بهره می برند، اما متشریان پسته خام و طعم دار هم می توانند، این نوع از بسته بندی را سفارش دهند.

پسته بسته بندی شده

 

پسته بسته بندی شده کوچک صادراتی

پسته بسته بندی شده در ابعاد کوچک و صادراتی طیف بسیار گسترده ای دارد و هر نوع بسته بندی که برای دیگر خشکبار مورد استفاده قرار می گیرد، برای انواع پسته هم قابل مصرف است، اما باز دو نوع آن پر مصرفمی باشد شامل:

  1. پسته بسته بندی قوطی فزی
  2. پسته بسته بندی سلفون

که هر دو نوع از بسته بندی پسته معمولا پسته طعم دار را در آن ریخته و سپس عرضه می کنند، که هر کشور بر اساس طعم خود مورد نیاز خود و همچنین نوع بسته بندی آنها سفارش می دهد.

شرکت بسته بندی پسته در استان کرمان این تنوع بسته بندی را با انواع طعم های مرسوم پسته که آنها را سفارش می دهند، را قابلیت تولید و عرضه دارد

مطلب پیشنهادی

فروش پسته بسته بندی شده

فروش پسته بسته بندی شده صادراتی رفسنجان

فروش پسته بسته بندی شده صادراتی در رفسنجان تنوع گسترده ای دارد، این تنوع می …

دیدگاهتان را بنویسید