پسته داریس
خانه / پسته شور / مرکز فروش پسته شور زرند

مرکز فروش پسته شور زرند

از کجا می توان سراغ انواع محصولات پسته شهر های ایران را گرفت؟ آیا زرند مرکز فروش ویژه ای را برای فروش اختصاصی پسته در نظر گرفته است؟ پسته شور زرند را چگونه تهیه کنیم؟
گفتنی است مراکز فروش میزبانی انواع مختلف دستاورد های تولید اعم از کشاورزی و صنعتی را از سراسر کشور بر عهده دارند این مراکز ویژه هم در دنیای مجازی فعالند و هم با دایر نمودن مغاز ه هایی در سطوح شهر ها به عرضه تولیدات می پردازند که غالبا عنوان نمایندگی به آنها داده می شود.
محصول پسته نیز با همین شرایط در سطح وسیع مورد توزیع قرار می گیرد چرا که پسته بهترین خوراکی با بازار نیازمندی بالاست و اکثر کارخانجات تولید غذا نیز به نوعی با آن سر و کار دارند.
اما باید اذعان کرد در ایران از قدیم الایام، بازار خشکبار مهمترین مرکز فروش عمده و خرد فروشی پسته شناخته شده است.


عرضه عمده و خرده پسته زرند

اصالت پسته ایرانی را باید در کرمان و شهرهای مهمش چون رفسنجان و زرند و … به جست و جو پرداخت خطه ای پهناور و زر خیز که طلایی سبز رنگ چون پسته را در آغوش گرفته است با برترین خواص دارویی و درمانی که همگان در دنیا این مطلب را دریافته و مشتری پر و پار قرص آن شده اند ضمن اینکه تنها چند کشور توان تولید محصول پسته را در سطح وسیع دارند.
گفتنی است زرند کرمان با شرایط ایده آل برای کشت پسته از سال های دور مرکز ویژه تولید پسته ایران بر شمرده می شود لذا پسته های مرغوب آن در ایران و سایر نقاط جهان شهره اند هر چند که مشکلات کم آبی در این مر کز نیز ریشه دوانیده است.
خاطرنشان می شود رقم های صارداتی پسته با رشد عالی، برداشت شده و پس از فرآوری به بازار عرضه می شوند اما عرضه آن به چه نحوی صورت می گیرد؟
بی شک کشاورزان در وهله اول تولیدات خود را در اختیار مراکزی قرار می دهند که توزیع کنندگان حقیقی آن با در اختیار داشتن مجوز های مربوطه می باشند این توزیع گران در قالب نمایندگی ها عرضه خرد و کلان پسته را چه در بازار کشور و چه عرصه صاردات به عهده می گیرند و با پشتیبانی هایی که انجام می دهند، در نظر تاجرین بهترین گزینه برای معاملات تجاری محسوب می شوند.
گفتنی است پسته زرند، هم به صورت خام راهی بازار می شود و هم شور شده، بازار کشور و مصرف آجیلی که در ایران وجود دارد نوع شور شده و طعم دار را بیشتر ترجیح می دهد لذا این قلم کالا اغلب با بسته بندی های ویژه به بازار قدم می گذارند هر چند که مرکز خشکبار و آجیل فروشی ها در هر نقطه کشور عرضه فله آن را نیز انجام می دهند که متقاضیان بسیاری دارد.

تهیه پشته شور زرند

ممکن است با حضور در بازار به خوبی از مرکز تولید پسته حین تهیه آن آگاه نشویم و یا فروشندگان اطلاع دقیقی در اختیار مشتری قرار ندهند اما خوشبختانه بازار های مجازی و آنلاین بهترین گزینه برای خرید اختصاصی و ویژه هستند که خریدی اطمینان بخش و دلخواه را ارائه اطلاعات کامل رقم می زنند.
حال می توان بهترین پسته شور زرند را که از پوشش خوب و استاندارد های لازم بهره می برد با خرید آنلاین تهیه کرد.
لازم به ذکر است معمولا نمایندگی ها عرضه این محصول را به مراکز فروش دیگر عهده دار می شوند و هر گونه فرآوری بر حسب تقاضا در همان زمان صورت می گیرد به این مفهوم که فروشگاه ها نیاز خود را ارائه کرده و مایحتاج خود را با فرآوری تازه به تازه دریافت می کنند.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

شرایط ویژه خرید پسته مزمز شور

شرایط ویژه برای خرید پسته مزمز شور یا نمکی با بسته بندی های 30، 45 …

دیدگاهتان را بنویسید