پسته داریس
خانه / پسته رفسنجان / قیمت پسته مرغوب رفسنجان با برند مشخص

قیمت پسته مرغوب رفسنجان با برند مشخص

پسته مرغوب و نام آشنای رفسنجان با قابلیت تجاری سازی اصولی بازار جهانی پر رونقی پیش رو دارد. شما از تاثیر یک برند ویژه و مشخص بر قیمت فروش محصول و مزایای قابل توجهی که دارد چه می دانید؟
ایران از فعالان تولید پسته بوده و مرغوبترین پسته ها از باغات ما وارد جوامع مختلف می شوند.
با توجه به این امر که اکنون کشور ما در مراکز مختلفی پرورش پسته را پی می گیرد اما کرمان با در آغوش گرفتن رفسنجان به عنوان مرکز اصلی پسته ایران نقش مهمی در تولیدات دارد درحالی که بزرگترین باغات پسته ایران در آن واقع شده اند محصولاتی که از هر نظر مطبوع و مطلوب هستند از آنجا روانه بازار می شوند.
این میزبانی پسته از آنجایی پررنگ و ملموس است که بیش از 80% پسته کشورمان در آن ناحیه به تولید می رسد.

برند سازی برای پسته رفسنجان

پسته رفسنجان به صورت ملی برای همه ما تعریف شده و برندی با ارزش است اما برای اینکه در بازار های سراسر دنیا حضور یابد نیازمند مارک معتبر به صورت اصولی و ایجاد زیر ساخت هایی است که تجاری سازی این محصول را به طور بالقوه ای به نمایش بگذارد.
یک پردازش درست و زیر سازی اساسی و مهم، رونق صادراتی را محقق می کند، ایجاد تحولی بزرگ در فروش می باشد، تحولی که بازار را به رقابت وادار کند و پویایی را به بازار پسته وارد کند.
برندینگ یک راهکار کاربردی است که نیازمند طرح ریزی های مشخص و دقیق می باشد چرا که اکنون پسته ایران به محور اصلی تولید در رفسنجان بدون هیچ نام و نشانی وارد بازار می شود این یعنی فله فروشی و صادرات سنتی که فرصتی را برای دلالان بین الملل ایجاد و سودی های کلانی را وارد جیب های آنان می کند.
ایجاد یک برند مشخص می تواند ضمن مطرح شدن در جامعه خودمان مورد توجه ملت ها نیز قرار گیرد لذا همین مارک اعتبار پسته ایران را بالا برده و با معاملات ارزشمند و قیمت عالی سود فراوانی را عاید کشور می کند.
از طرفی اغلب فعالان صدور پسته کشور ما روی یک محصول خاص فعالیت ندارد و عمدتا انواع خشکبار را ارائه می کنند که این مشکلی در برندسازی یک محصول ویژه به وجود می آورد که نتیجه اش همین فله فروشی و قناعت به سود اندک می باشد.
بر همین اساس می توان چندین مزیت را برای برند کردن محصول پسته برشمرد و آنها عبارتند از:
  • ایجاد برند ها می تواند دارایی پایداری را رقم بزند.
  • تاثیر بالقوه ای در ایجاد ارزش اقتصادی دارد.
  • با ایجاد رقابت تحولات شگرفی را در راستای صدور کالا به وجود می آورد.
  • برند ها انتظارات را بر می انگیزند و این تحول و پویایی را در تولیدو صادرات اصولی جاری می سازد.
امید است تماما پسته ایرانی به ویژه آنچه در پایتخت پسته ایران یعنی کرمان تولید می شود با بهترین رویکرد و برنامه ریزی صحیح با ارزش و اعتباری خاص روانه بازار های جهانی شود.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش پسته

نمایندگی فروش بهترین پسته رفسنجان

کدام گونه های پسته در شهرستان رفسنجان از بهترین نمونه ها محسوب می شوند؟ چرا …

دیدگاهتان را بنویسید