پسته داریس
خانه / پسته اکبری / قیمت انواع پسته اکبری ممتاز

قیمت انواع پسته اکبری ممتاز

پسته اکبری ممتاز از انواع درجه یک پسته مرغوب رفسنجان است که دارای قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر انواع این محصول می باشد.

انواع پسته از ارزشمند ترین تولیدات کشاورزی کشور ایران به شمار می روند که در در بازار جهانیاین محصول نیز جایگاه ویژه  ای را به خود اختصاص داده است و با وجود رقبایی چون آمریکا هنوز هم طعم پسته ایران خاص و قابل قبول در اقصی نقاط جهان است. ارقام اصلی پسته ایرانی عبارتند از اکبری، کله قوچی، احمدآقایی و پسته فندقی که خود دارای تقسیماتی از نظر اندازه و سایر مشخصه ها می باشد.

صادرات پسته اکبری ممتاز

پسته را طلای سبز نیز لقب داده اند چرا که این  محصول هر ساله از کشو ما به اقصی نقاط دنیا صادرات می گردد و صادرات همیشه با ارز آوری و افزایش درامد برای کشور همراه است به خصوص که این محصول غیر نفتی بوده و این مساله بری کشور هایی چون ایران که اقتصادشان به نفت وابسته است از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پسته اکبری ممتاز به معدود کشور هایی چون کویت، امارات و … صادر می گردد زیرا جزو محصولات لوکس و گران قیمت است. اما پسته اکبری آبخدان که دارای نرخ مناسب تری است به ارمنستان، تاجیکستان و … نیز صادرات می شود.

فروش پسته اکبری ممتاز شور

پسته اکبری ممتاز جزو ارقام درشت این محصول به شمار می رود و برای مصرف آجیلی یکی از بهترین گزینه ها است. برای این منظور معولا باید از پسته بو داده استفاده نمود که امروزه با طعم ای متنوع شور، فلفلی، سرکه و … در بازاز عرضه می شوند.

برای دسترسی آسان مصرف کنندگان برخی از شرکت ها پسته بسته بندی را در اوزان گرمی و زیر یک کیلویی مستقیما به بازار عرضه می نمایند، البته از بسته بندی های بزرگ تر در اوزان ۱۰ تا ۵۰ کیلوگرمی هم برای بسته بندی فله ای پسته اکبری نیز استفاده می نمایند.

منبع: بازار پسته اکبری

 

مطلب پیشنهادی

فروش پسته اکبری | ارائه دهنده برتر ارقام مختلف پسته

انواع مختلفی از پسته در کشور ما کشت و یافت می شود.‌ پسته اکبری یکی از چهار قلم نوع پسته ها با کیفیت ایرانی هستند که در بازار کشور یافت می‌شود. مراکز معتبری در س

دیدگاهتان را بنویسید